Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа

Примітки

Рекламные ссылки:

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 24.06.2020, 21:59   #61
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
За допомогою тахометра ми можемо підтримувати оптимальні оберти, заощаджуючи на паливі та зберігаючи ресурс агрегатів
за дорогою слідкувати потрібно, за приладами можна слідкувати в небі і на великій воді, інакше ресурс мотора не вдасться виробити належним чином)))
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
4 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dmytro83 (24.06.2020), Doutor (25.06.2020), SOM Tucson (24.06.2020), ИгорьОК (24.06.2020)
Старий 24.06.2020, 22:53   #62
SOM Tucson
Постоялец
 
Реєстрація: 22.02.2020
Звідки Ви: Kyiv
Авто: TUCSON2.0, KME, Barracuda
Дописи: 178
Сказал(а) спасибо: 53
Поблагодарили 34 раз(а) в 21 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Рекламные ссылки:
А коробці шкодить підкочуватися, гальмуючи нею з перемиканням на нижчу швидкість? Краще переключитися пару раз вниз чи при досягненні 1500 на поточній передачі просто перейти на нейтраль і застосувати гальма?

Отправлено с моего Redmi 5 Plus через Tapatalk
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]

Востаннє редагував SOM Tucson: 25.06.2020 о 08:43.
SOM Tucson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 25.06.2020, 09:01   #63
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Цитата:
Допис від SOM Tucson Переглянути допис
А коробці шкодить підкочуватися, гальмуючи нею з перемиканням на нижчу швидкість? Краще переключитися пару раз чи при досягненні 1500 на поточній передачі просто перейти на нейтраль?

Отправлено с моего Redmi 5 Plus через Tapatalk
В коробці є синхронізатори, які вирівняють частоти обертання відповідних шестерен, тому не шкодить. Головне, як поміняються оберти при переході на нижчу передачу: якщо збільшаться на 1000, то різкого гальмування не відбудеться, якщо ж на 2000, то автомобіль відчутно "клюне носом". В такому випадку бажано робити перегазування - тоді перехід на вищі оберти пройде більш комфортно і для техніки, і для пасажирів. А взагалі, в т.ч. і для безпеки, краще все робити плавно.
Затримуватися на секунду в нейтральному положенні тільки краще для
коробки.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
SOM Tucson (25.06.2020)
Старий 25.06.2020, 16:38   #64
SYN
Участник
 
Реєстрація: 25.03.2011
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0i 2wd 5мкпп
Дописи: 263
Сказал(а) спасибо: 6
Поблагодарили 73 раз(а) в 54 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Цитата:
Допис від SOM Tucson Переглянути допис
А коробці шкодить підкочуватися, гальмуючи нею з перемиканням на нижчу швидкість
Я в основном торможу на сцеплении или на нейтрали, но если вижу что приходится сильно придавить на педаль тормоза т.е. резко снизить скорость то включаю соответствующую передачю ( в городе у меня почти всегда это 3-я, если необходимо затем 2-я) и одновременно нажимая на тормоз отпускаю сцепление.
SYN зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
SOM Tucson (25.06.2020)
Рекламные ссылки:
Старий 25.06.2020, 20:36   #65
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Завжди стараюся прогнозувати дорожню ситуацію. Якщо потрібно трішки зменшити швидкість, то відпускаю педаль газу та пригальмовую тільки передачею, якщо потрібно більш активно зменшити швидкість, то додатково використовую гальма. Це називається прогнозоване гальмування. Їзда з обертами 2- 3 тис. дозволяє і достатньо активно підгальмовувати передачею, і достатньо активно розганятися.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
SOM Tucson (25.06.2020)
Старий 25.06.2020, 22:55   #66
SOM Tucson
Постоялец
 
Реєстрація: 22.02.2020
Звідки Ви: Kyiv
Авто: TUCSON2.0, KME, Barracuda
Дописи: 178
Сказал(а) спасибо: 53
Поблагодарили 34 раз(а) в 21 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Цитата:
Допис від SYN Переглянути допис
Я в основном торможу на сцеплении или на нейтрали, но если вижу что приходится сильно придавить на педаль тормоза т.е. резко снизить скорость то включаю соответствующую передачю ( в городе у меня почти всегда это 3-я, если необходимо затем 2-я) и одновременно нажимая на тормоз отпускаю сцепление.
Дивився відоси, де рекомендується гальмувати у зчепленні, щоб працював вакуумний підсилювач гальм. А вже при залишковій мінімальній швидкості перемикатися на нейтраль чи натискати зчеплення, щоб загальмувати в нуль.

Предмет обговорення, скоріше, поступове заплановане гальмування, наприклад, на підкочуванні до мигаючого зеленого.
Отправлено с моего Redmi 5 Plus через Tapatalk
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
SOM Tucson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
ManЯ (25.06.2020)
Старий 26.06.2020, 12:25   #67
СТО ХАДО
Аксакал
Партнер клуба
 
Аватар для СТО ХАДО
 
Реєстрація: 03.06.2009
Звідки Ви: Беларусь
Авто: нет
Дописи: 3.511
Сказал(а) спасибо: 1.573
Поблагодарили 2.138 раз(а) в 984 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Цитата:
Допис від SOM Tucson Переглянути допис
Дивився відоси, де рекомендується гальмувати у зчепленні, щоб працював вакуумний підсилювач гальм.
Не есть правда. Сама железяка "вакуумный усилитель" работает всегда. Второй вопрос - откуда берется вакуум для ее работы. Ответ (коротко) - если коленвал вращается вакуум есть. Поэтому:
- вакуумный усилитель работает на холостом ходу (катится на нейтрали)
- вакуумный усилитель работает на холостом ходу при торможении двигателем
- вакуумный усилитель работает на холостом ходу при торможении двигателем даже если выключено зажигание
Вообще притормаживание (не торможение в пол) с включенной передачей просто эффективней.

P.S. И конкретно на Тушках, ИМХО, проблемы со сбитой шестерней 5-й передачи возникают именно при оттормаживании в пол при НЕ выключенном сцеплении (передаются ударные нагрузки от работы АБС на слабые шлицы вала и шестерни).
СТО ХАДО зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Doutor (26.06.2020), SOM Tucson (26.06.2020)
Старий 26.06.2020, 15:33   #68
SOM Tucson
Постоялец
 
Реєстрація: 22.02.2020
Звідки Ви: Kyiv
Авто: TUCSON2.0, KME, Barracuda
Дописи: 178
Сказал(а) спасибо: 53
Поблагодарили 34 раз(а) в 21 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

То есть, таки, для сохраннности коробки лучше:
а) вырабатывать рефлекс экстренного торможения на две ноги:сцепление+тормоз;
б) педаль тормоза работает одинаково при многократном нажатии на скатывании на передаче и на нейтрали.
:-)
Спасибо.

Отправлено с моего Redmi 5 Plus через Tapatalk
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]

Востаннє редагував SOM Tucson: 26.06.2020 о 18:29.
SOM Tucson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 26.06.2020, 15:44   #69
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Цитата:
Допис від SOM Tucson Переглянути допис
Дивився відоси, де рекомендується гальмувати у зчепленні, щоб працював вакуумний підсилювач гальм.
це щоб двигун не заглох на холостих і не втратити ГУР і гальма, як при буксируванні
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
SOM Tucson (26.06.2020)
Старий 26.06.2020, 18:31   #70
SOM Tucson
Постоялец
 
Реєстрація: 22.02.2020
Звідки Ви: Kyiv
Авто: TUCSON2.0, KME, Barracuda
Дописи: 178
Сказал(а) спасибо: 53
Поблагодарили 34 раз(а) в 21 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Холєра ясна, скільки нюансів... На велосипеді їздити було простіше :-)

Отправлено с моего Redmi 5 Plus через Tapatalk
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
SOM Tucson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 27.06.2020, 13:05   #71
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Цитата:
Допис від СТО ХАДО Переглянути допис
/.............................................
P.S. И конкретно на Тушках, ИМХО, проблемы со сбитой шестерней 5-й передачи возникают именно при оттормаживании в пол при НЕ выключенном сцеплении (передаются ударные нагрузки от работы АБС на слабые шлицы вала и шестерни).
Я так не гальмував ніколи.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 27.06.2020, 13:16   #72
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Цитата:
Допис від SOM Tucson Переглянути допис
Холєра ясна, скільки нюансів... На велосипеді їздити було простіше :-)

Отправлено с моего Redmi 5 Plus через Tapatalk
Так, нюанси є, але набуті корисні навички через якийсь час стають автоматичними, вже на рівні підсвідомості - це і називається "досвід" або "професіоналізм".
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
SOM Tucson (28.06.2020)
Старий 28.06.2020, 08:56   #73
kym
Активист
0161
 
Аватар для kym
 
Реєстрація: 16.10.2007
Звідки Ви: Киев
Вік: 65
Авто: Mercedes Benz CDI
Дописи: 7.117
Сказал(а) спасибо: 1.493
Поблагодарили 1.597 раз(а) в 1.006 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Цитата:
Допис від SOM Tucson Переглянути допис
Холєра ясна, скільки нюансів... На велосипеді їздити було простіше :-)
кх-гм...
я уже говорил, что на автомате нет таких проблем?
не говоря уже о таки слабеньком механизме сцепления на механике....
зачем придумывать себе лишнюю головную боль в погоне за мифической экономией на ручке?

а к хорошему привыкаешь быстро...
__________________
Ничто так не укорачивает жизнь, как ожидание первой рюмки....
kym зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dimych (28.06.2020), SOM Tucson (28.06.2020)
Старий 05.07.2020, 15:46   #74
SOM Tucson
Постоялец
 
Реєстрація: 22.02.2020
Звідки Ви: Kyiv
Авто: TUCSON2.0, KME, Barracuda
Дописи: 178
Сказал(а) спасибо: 53
Поблагодарили 34 раз(а) в 21 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Звикаю до нового стилю...
Їздити з переключенням на 2500 значно жвавіше. Ніяких пропусків запалення з посмикуванням...
Єдине, що напружує -- двигун чути стало набагато сильніше, але, думаю, з часом звикну. 5-а в місті за тиждень стала у нагоді 1,5 рази ;-)

Отправлено с моего Redmi 5 Plus через Tapatalk
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
SOM Tucson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 05.07.2020, 16:08   #75
Doutor
Аксакал
0230
 
Аватар для Doutor
 
Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Спробуй перемикатися на 3000 - спіймаєш нові позитивні відчуття!
__________________
Doutor зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Відповідь

Мітки
как снизить расход, расход топлива


Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
ProFix ремонт телефонов и портативной техники Sergey5 Коммерческая продажа (*) 52 22.02.2019 12:10
Простые способы снизить расход газа в жару ProGas ГБО 8 04.08.2017 11:58
Киев Ремонт бытовой техники Stan Киев - Беседка 15 06.04.2016 11:49
Показания расхода Trip dimaomni Электрооборудование и охранные системы 19 18.06.2014 09:52

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 11:20.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 0,90267 секунды с 12 запросами