Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Двигатели TUCSON > Бензиновые > DOHC 2.0 CVVT

Примітки

Рекламные ссылки:

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 23.09.2017, 15:34   #1
Maga_7484
Старожил
 
Аватар для Maga_7484
 
Реєстрація: 02.07.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Nissan Rogue SV Premium
Дописи: 766
Сказал(а) спасибо: 37
Поблагодарили 272 раз(а) в 160 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
тобто момент запалення живе окремо від ЦВВТ?
Думаю, БК берёт данные со всех датчиков для более точной работы ДВС. Так что если не прямо, то косвенно оно всё друг от друга зависит!
Maga_7484 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.09.2017, 16:12   #2
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Рекламные ссылки:
Цитата:
Допис від Maga_7484 Переглянути допис
Думаю, БК берёт данные со всех датчиков для более точной работы ДВС. Так что если не прямо, то косвенно оно всё друг от друга зависит!
тепер чому я питаю....
помічав часом (дуже рідко) після запуску нестабільні оберти двигуна протягом короткого часу, до 30 секунд, при цьому при спробі маніпулювати акселератором тенденція до приглохання, по МаксіСкану всі параметри без відхилень, тільки УОЗ пізнить, навіть не в нулях а -3 до -7 градусів відносно ВМТ
ось і задумався, звідки підкидає несинхрон епізодично
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.09.2017, 20:04   #3
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

До речі, був дуже здивований, коли побачив, що момент іскроутворення (кут випередження запалювання на холостих обертах) в двигуні з мікропроцесорною системою запалювання (!!!) абсолютно нестабільний і "гуляє" близько + 5-7 градусів по відношенню до норми. І, відповідно, оберти ХХ теж "гуляють" +/- 50 об.хв. У мене в автомобілях з контактними системами запалювання "гуляло" +/- 1 град. - спостерігав це за допомогою стробоскопу. І оберти "гуляли" +/- 20 об./хв. - спостерігав за допомогою цифрового тахометра. Дуже дивно.

Востаннє редагував sergio1965: 23.09.2017 о 20:06. Причина: уточнення
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 25.09.2017, 09:33   #4
adum
Участник
 
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 56
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
До речі, був дуже здивований, коли побачив, що момент іскроутворення (кут випередження запалювання на холостих обертах) в двигуні з мікропроцесорною системою запалювання (!!!) абсолютно нестабільний і "гуляє" близько + 5-7 градусів по відношенню до норми. І, відповідно, оберти ХХ теж "гуляють" +/- 50 об.хв.
Обороты ХХ ЭБУ поддерживает как с помощью добавочного воздуха (регулятор ХХ) ,так и изменением УОЗ .
Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Стартуючим імпульсом при запуску двигуна є інформація датчиків про положення КВ та РВ, датчиків про температуру ОР, тиску та температури повітря.
только датчик КВ!
adum зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
VIC (25.09.2017)
Рекламные ссылки:
Старий 23.09.2017, 20:49   #5
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
тепер чому я питаю....
помічав часом (дуже рідко) після запуску нестабільні оберти двигуна протягом короткого часу, до 30 секунд, при цьому при спробі маніпулювати акселератором тенденція до приглохання, по МаксіСкану всі параметри без відхилень, тільки УОЗ пізнить, навіть не в нулях а -3 до -7 градусів відносно ВМТ
ось і задумався, звідки підкидає несинхрон епізодично
Після запуску двигуна система CVVT ще не повинна вступати в роботу і, відповідно, до кута випередження запалювання відношення мати не повинна.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Sympson (25.09.2017), VIC (23.09.2017)
Відповідь

Мітки
дпкв, дпрв, увз, уоз


Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
2,0і клапан CVVT Joice DOHC 2.0 CVVT 15 17.08.2018 16:23
Продам CVVT на 2,0 бенз. radio-active Двигатель, рулевое, трансмиссия, ходовая, тормозная система (Барахолка) 0 04.12.2015 13:40
Флешка и отключение магнитолы в момент запуска двигла beleg85 Автозвук, сервисная электроника и электрика, обесшумка 27 27.02.2013 16:18
Что такое крутящий момент и как он связан с мощностью двигателя? VIC Описание конструкции, рекомендации по диагностике и ремонту 2 24.04.2011 10:37
DOHC 2,0 CVVT 5MT 4WD (2007, Vic) VIC Бортовой журнал Вашего TUCSONа 13 12.07.2010 21:06

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 17:46.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 0,72819 секунды с 11 запросами