|
![]() |
#1 |
Старожил
Реєстрація: 02.07.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Nissan Rogue SV Premium
Дописи: 766
Сказал(а) спасибо: 37
Поблагодарили 272 раз(а) в 160 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
Цитата:
помічав часом (дуже рідко) після запуску нестабільні оберти двигуна протягом короткого часу, до 30 секунд, при цьому при спробі маніпулювати акселератором тенденція до приглохання, по МаксіСкану всі параметри без відхилень, тільки УОЗ пізнить, навіть не в нулях а -3 до -7 градусів відносно ВМТ ось і задумався, звідки підкидає несинхрон епізодично
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
До речі, був дуже здивований, коли побачив, що момент іскроутворення (кут випередження запалювання на холостих обертах) в двигуні з мікропроцесорною системою запалювання (!!!) абсолютно нестабільний і "гуляє" близько + 5-7 градусів по відношенню до норми. І, відповідно, оберти ХХ теж "гуляють" +/- 50 об.хв. У мене в автомобілях з контактними системами запалювання "гуляло" +/- 1 град. - спостерігав це за допомогою стробоскопу. І оберти "гуляли" +/- 20 об./хв. - спостерігав за допомогою цифрового тахометра. Дуже дивно.
Востаннє редагував sergio1965: 23.09.2017 о 20:06. Причина: уточнення |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
Участник
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 56
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
|
![]() Цитата:
только датчик КВ! |
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | VIC (25.09.2017) |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 | |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Мітки |
дпкв, дпрв, увз, уоз |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
2,0і клапан CVVT | Joice | DOHC 2.0 CVVT | 15 | 17.08.2018 16:23 |
Продам CVVT на 2,0 бенз. | radio-active | Двигатель, рулевое, трансмиссия, ходовая, тормозная система (Барахолка) | 0 | 04.12.2015 13:40 |
Флешка и отключение магнитолы в момент запуска двигла | beleg85 | Автозвук, сервисная электроника и электрика, обесшумка | 27 | 27.02.2013 16:18 |
Что такое крутящий момент и как он связан с мощностью двигателя? | VIC | Описание конструкции, рекомендации по диагностике и ремонту | 2 | 24.04.2011 10:37 |
DOHC 2,0 CVVT 5MT 4WD (2007, Vic) | VIC | Бортовой журнал Вашего TUCSONа | 13 | 12.07.2010 21:06 |
Рекламные ссылки: |