![]() |
#1 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
Знаю, що момент запалення визначається відносно ВМТ, а от що є стартуючим імпульсом для іскроутворення на запуску і при роботі - сенсор положення колінчатого валу чи сенсор положення розподільного валу?
Питання спеціалістам хто знає напевне, без вангування
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Старожил
Реєстрація: 02.07.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Nissan Rogue SV Premium
Дописи: 766
Сказал(а) спасибо: 37
Поблагодарили 272 раз(а) в 160 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
Датчик распредвала регулирует фазы, управляя системой CVVT. Это, как говорили у нас в ХАДИ, я "объяснил своими словами". ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | VIC (23.09.2017) |
![]() |
#3 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
тобто момент запалення живе окремо від ЦВВТ?
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Старожил
Реєстрація: 02.07.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Nissan Rogue SV Premium
Дописи: 766
Сказал(а) спасибо: 37
Поблагодарили 272 раз(а) в 160 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 | |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]() Цитата:
помічав часом (дуже рідко) після запуску нестабільні оберти двигуна протягом короткого часу, до 30 секунд, при цьому при спробі маніпулювати акселератором тенденція до приглохання, по МаксіСкану всі параметри без відхилень, тільки УОЗ пізнить, навіть не в нулях а -3 до -7 градусів відносно ВМТ ось і задумався, звідки підкидає несинхрон епізодично
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
До речі, був дуже здивований, коли побачив, що момент іскроутворення (кут випередження запалювання на холостих обертах) в двигуні з мікропроцесорною системою запалювання (!!!) абсолютно нестабільний і "гуляє" близько + 5-7 градусів по відношенню до норми. І, відповідно, оберти ХХ теж "гуляють" +/- 50 об.хв. У мене в автомобілях з контактними системами запалювання "гуляло" +/- 1 град. - спостерігав це за допомогою стробоскопу. І оберти "гуляли" +/- 20 об./хв. - спостерігав за допомогою цифрового тахометра. Дуже дивно.
Востаннє редагував sergio1965: 23.09.2017 о 20:06. Причина: уточнення |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
[QUOTE=VIC;466709]Знаю, що момент запалення визначається відносно ВМТ, а от що є стартуючим імпульсом для іскроутворення на запуску і при роботі - сенсор положення колінчатого валу чи сенсор положення розподільного валу?
Питання спеціалістам хто знає напевне, без вангування[/QUOTE Стартуючим імпульсом при запуску двигуна є інформація датчиків про положення КВ та РВ, датчиків про температуру ОР, тиску та температури повітря. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]() Цитата:
хто пробував, без ДПКВ старт є?
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
На двигунах МеМЗ без ДПКВ не заводиться. Не думаю, що у нас заведеться.
Востаннє редагував sergio1965: 23.09.2017 о 22:14. Причина: помилка |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
помилився ДПРВ, без ДПКВ - 100% ні
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Активист
Реєстрація: 11.11.2009
Звідки Ви: Полтава
Вік: 51
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Дописи: 6.014
Сказал(а) спасибо: 1.185
Поблагодарили 1.060 раз(а) в 649 сообщениях
|
![]()
несколько раз приезжали авто с неисправным ДПРВ и авто заводилось. А определяли что ДПРВ не рабочее было очень просто, ГБО переставало работать так как некоторые газовщики сигнал оборотов брали с ДПРВ.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Старейшина
Реєстрація: 19.03.2012
Звідки Ви: Мелитополь
Вік: 54
Авто: TUCSON 2,0 МТ4WD LPG
Дописи: 1.760
Сказал(а) спасибо: 883
Поблагодарили 665 раз(а) в 266 сообщениях
|
![]()
Система СРВТ за отправную точку берет сигнал ДПКВ. И по данным остальных датчиков (ДПРВ, ДМРВ, ДД, Лямбда и др.) определяет угол опережения зажигания и время открытия форсунки (насыщенность смеси).
ДПРВ напрямую на момент зажигания не влияет. Без него (как и других датчиков, кроме ДПКВ) двигло все равно будет работать с чеком |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Участник
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 55
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
|
![]()
Конечно ДПКВ ,ДПРВ(датчик фазы) ,в данном случае,нужен только для определения цилиндра в котором происходит так сжатия ,для фазированного впрыска ,в случае неисправности ДПРВ работает попарно-параллельный впрыск.....
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | VIC (25.09.2017) |
![]() |
Мітки |
дпкв, дпрв, увз, уоз |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
2,0і клапан CVVT | Joice | DOHC 2.0 CVVT | 15 | 17.08.2018 16:23 |
Продам CVVT на 2,0 бенз. | radio-active | Двигатель, рулевое, трансмиссия, ходовая, тормозная система (Барахолка) | 0 | 04.12.2015 13:40 |
Флешка и отключение магнитолы в момент запуска двигла | beleg85 | Автозвук, сервисная электроника и электрика, обесшумка | 27 | 27.02.2013 16:18 |
Что такое крутящий момент и как он связан с мощностью двигателя? | VIC | Описание конструкции, рекомендации по диагностике и ремонту | 2 | 24.04.2011 10:37 |
DOHC 2,0 CVVT 5MT 4WD (2007, Vic) | VIC | Бортовой журнал Вашего TUCSONа | 13 | 12.07.2010 21:06 |
Рекламные ссылки: |