![]() |
Момент запалення суміші 2,0 CVVT
Знаю, що момент запалення визначається відносно ВМТ, а от що є стартуючим імпульсом для іскроутворення на запуску і при роботі - сенсор положення колінчатого валу чи сенсор положення розподільного валу?
Питання спеціалістам хто знає напевне, без вангування |
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
Датчик коленвала высчитывает момент ВМТ каждого поршня и даёт сигнал на искрообразование.
Датчик распредвала регулирует фазы, управляя системой CVVT. Это, как говорили у нас в ХАДИ, я "объяснил своими словами". :) |
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
[quote=Maga_7484;466716]Датчик коленвала высчитывает момент ВМТ каждого поршня и даёт сигнал на искрообразование.
Датчик распредвала регулирует фазы, управляя системой CVVT.[/quote] тобто момент запалення живе окремо від ЦВВТ? |
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
[QUOTE=VIC;466717]тобто момент запалення живе окремо від ЦВВТ?[/QUOTE]
Думаю, БК берёт данные со всех датчиков для более точной работы ДВС. Так что если не прямо, то косвенно оно всё друг от друга зависит! :) |
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
[QUOTE=Maga_7484;466718]Думаю, БК берёт данные со всех датчиков для более точной работы ДВС. Так что если не прямо, то косвенно оно всё друг от друга зависит! :)[/QUOTE]
тепер чому я питаю.... помічав часом (дуже рідко) після запуску нестабільні оберти двигуна протягом короткого часу, до 30 секунд, при цьому при спробі маніпулювати акселератором тенденція до приглохання, по МаксіСкану всі параметри без відхилень, тільки УОЗ пізнить, навіть не в нулях а -3 до -7 градусів відносно ВМТ ось і задумався, звідки підкидає несинхрон епізодично |
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
До речі, був дуже здивований, коли побачив, що момент іскроутворення (кут випередження запалювання на холостих обертах) в двигуні з мікропроцесорною системою запалювання (!!!) абсолютно нестабільний і "гуляє" близько + 5-7 градусів по відношенню до норми. І, відповідно, оберти ХХ теж "гуляють" +/- 50 об.хв. У мене в автомобілях з контактними системами запалювання "гуляло" +/- 1 град. - спостерігав це за допомогою стробоскопу. І оберти "гуляли" +/- 20 об./хв. - спостерігав за допомогою цифрового тахометра. Дуже дивно.
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
[QUOTE=VIC;466709]Знаю, що момент запалення визначається відносно ВМТ, а от що є стартуючим імпульсом для іскроутворення на запуску і при роботі - сенсор положення колінчатого валу чи сенсор положення розподільного валу?
Питання спеціалістам хто знає напевне, без вангування[/QUOTE Стартуючим імпульсом при запуску двигуна є інформація датчиків про положення КВ та РВ, датчиків про температуру ОР, тиску та температури повітря. |
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
[QUOTE=VIC;466719]тепер чому я питаю....
помічав часом (дуже рідко) після запуску нестабільні оберти двигуна протягом короткого часу, до 30 секунд, при цьому при спробі маніпулювати акселератором тенденція до приглохання, по МаксіСкану всі параметри без відхилень, тільки УОЗ пізнить, навіть не в нулях а -3 до -7 градусів відносно ВМТ ось і задумався, звідки підкидає несинхрон епізодично[/QUOTE] Після запуску двигуна система CVVT ще не повинна вступати в роботу і, відповідно, до кута випередження запалювання відношення мати не повинна. |
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
[quote=sergio1965;466724]Стартуючим імпульсом при запуску двигуна є інформація датчиків про положення КВ та РВ[/quote]
Самий перший до ДПКВ, звідти облік, а от який з них визначає старт іскри... хто пробував, без ДПКВ старт є? |
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
[QUOTE=VIC;466727]Самий перший до ДПКВ, звідти облік, а от який з них визначає старт іскри...
хто пробував, без ДПКВ старт є?[/QUOTE] На двигунах МеМЗ без ДПКВ не заводиться. Не думаю, що у нас заведеться. |
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
[QUOTE=sergio1965;466729]На двигунах МеМЗ без ДПКВ не заводиться. Не думаю, що у нас заведеться.[/QUOTE]
помилився ДПРВ, без ДПКВ - 100% ні |
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
несколько раз приезжали авто с неисправным ДПРВ и авто заводилось. А определяли что ДПРВ не рабочее было очень просто, ГБО переставало работать так как некоторые газовщики сигнал оборотов брали с ДПРВ.
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
Система СРВТ за отправную точку берет сигнал ДПКВ. И по данным остальных датчиков (ДПРВ, ДМРВ, ДД, Лямбда и др.) определяет угол опережения зажигания и время открытия форсунки (насыщенность смеси).
ДПРВ напрямую на момент зажигания не влияет. Без него (как и других датчиков, кроме ДПКВ) двигло все равно будет работать с чеком |
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
[quote=Sympson;466751]Лямбда и др[/quote]
лямбда точно ні, оскільки до кінця прогріву петля відкрита |
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
[quote=VIC;466727]Самий перший до ДПКВ, звідти облік, а от який з них визначає старт іскри...[/quote]
Конечно ДПКВ ,ДПРВ(датчик фазы) ,в данном случае,нужен только для определения цилиндра в котором происходит так сжатия ,для фазированного впрыска ,в случае неисправности ДПРВ работает попарно-параллельный впрыск..... [url]http://systemsauto.ru/electric/hall_sensor.html[/url] [url]http://chiptuner.ru/content/injection/[/url] |
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 13:36. |
vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!