|
![]() |
#1 |
Старейшина
Реєстрація: 08.06.2009
Звідки Ви: г. Николаев (UA)
Вік: 52
Авто: SUZUKI GRAND VITARA, 2,4
Дописи: 1.087
Сказал(а) спасибо: 211
Поблагодарили 242 раз(а) в 111 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
Старейшина
Реєстрація: 08.06.2009
Звідки Ви: г. Николаев (UA)
Вік: 52
Авто: SUZUKI GRAND VITARA, 2,4
Дописи: 1.087
Сказал(а) спасибо: 211
Поблагодарили 242 раз(а) в 111 сообщениях
|
![]() Цитата:
Спасибо!!! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 |
Старожил
Реєстрація: 09.05.2009
Звідки Ви: Киев,Виноградар
Вік: 49
Авто: Volkswagen Touareg 4.2
Дописи: 588
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 54 раз(а) в 46 сообщениях
|
![]()
А реально что тебя беспокоит.
![]()
__________________
Не всё говори что знаешь, но всегда,знай что говоришь. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Старейшина
Реєстрація: 08.06.2009
Звідки Ви: г. Николаев (UA)
Вік: 52
Авто: SUZUKI GRAND VITARA, 2,4
Дописи: 1.087
Сказал(а) спасибо: 211
Поблагодарили 242 раз(а) в 111 сообщениях
|
![]()
Беспокоит высокий расход в беспробочном городе, а именно 16,5/100. Вот и гадаю - от чего??? То-ли от того, что свечи изначально были г....но с магазина? (после 5.000 км. у всех были пробои на изоляторах)
Или же это последствия ЧИПА, который их убил быстрее положенного срока? А может и бензин 95 FORMULA GREEN с повышенным октановым числом? Может все-таки на 92-м получше было бы? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 08.04.2008
Звідки Ви: Київ, Оболонь - Вишгород
Вік: 39
Авто: TUCSON 2.0 4WD МТ ГБО
Дописи: 4.242
Сказал(а) спасибо: 1.385
Поблагодарили 1.292 раз(а) в 561 сообщениях
|
![]()
Ти під який бензин чіпувався?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
может, но как правило он более сернистый и быстрее убивает масло, способствуя лако- и шлакообразованию, палка о двух концах
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | maestro (21.12.2011) |
![]() |
#9 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Не можу знайти свої попередні пости стосовно компресії в циліндрах, дублюю заміри: 12-11,5-11,5-12. Щойно спілкувався з власником Ланос-1,5, так в його двигуні 13,5 атм. Це при тому, що там ступінь стиснення 9,5. В нашого двигуна 10,1, тобто, компресія в справному двигуні має бути 14 атм. Планую знімати ГБЦ, зробити на сідлі три фаски (60, 45, 30 град.) замість однієї 45, зробити додаткову фаску 30 град. на клапані та дуже ретельно притерти клапани з сідлами. Це має покращити наповнення циліндрів та збільшити компресію, що досить корисно для "газованого" двигуна. Колись сам проводив такі роботи, але на 8-ми клапанних радянських двигунах. Можливо, хтось надасть контакти людей, хто проводить такі роботи - хочу проконсультуватися стосовно нюансів нашого двигуна.
Буду вдячний всім за надану інформацію. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
температура двигателя | Maxxx | Система охлаждения | 38 | 09.10.2019 00:03 |
Тюнинг двигателя | Vany@ | Доработка двигателя | 194 | 22.06.2011 12:22 |
Рекламные ссылки: |