|
![]() |
#1 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Приятель купив КІА Соренто зі США, 2,4 л, бензин. Встановили ГБО. Каже, що двигун просто "жере" мастило 5W-30, щось близько 1 л /1000 км. Хоче поекспериментувати і перейти на 5W-20. Смисл в тому, що мастильна плівка буде тоншою і менше мастила залишиться на стінках циліндрів, і, відповідно, менше його буде вигоряти. Ваші думки ? Можливо, хтось так вже експериментував ?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
Цитата:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 19.08.2009
Звідки Ви: Ужгород
Вік: 44
Авто: Mazda CX7 2.3t 4wd
Дописи: 3.400
Сказал(а) спасибо: 1.554
Поблагодарили 696 раз(а) в 349 сообщениях
|
![]() Цитата:
__________________
Слава Україні! |
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Doutor (07.10.2020) |
![]() |
#4 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 |
Участник
Реєстрація: 25.03.2011
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0i 2wd 5мкпп
Дописи: 263
Сказал(а) спасибо: 6
Поблагодарили 73 раз(а) в 54 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: | Doutor (08.10.2020), Stason-Tucson (08.10.2020) |
![]() |
#6 |
Аксакал
Реєстрація: 21.03.2012
Звідки Ви: Днепропетровская область
Вік: 56
Авто: TUCSON 4WD 2.0 5 MT ГБО
Дописи: 2.800
Сказал(а) спасибо: 2.024
Поблагодарили 251 раз(а) в 165 сообщениях
|
![]()
Да,они даже 5В40 рекомендуют лить в 2,4 бензин Соренто по причине слабых шеек и вкладышей.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
До витрат мастила міцність шийок та підшипників КВ, думаю, безпосереднього стосунку немає. До ресурсу - думаю, має саме безпосереднє. На таких двигунах, для хорошого тиску мастила, потрібно тримати оберти не менше 2000 об./хв.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
|
![]() Цитата:
можна лити сміливо. [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
мінус по першій цифрі
Нажми для просмотра всего текста
![]() всі моторні оливи діляться на 11 великих підкатегорій (6 зимових -0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W, і 5 літніх - 20, 30, 40, 50, 60). Буква W позначає зимовий (Winter), а здвоєний номер вказує на всесезонність масла (наприклад, 5W30, 10W40). В такому співвідношенні перші цифри вказують на температуру безпечного пуску в зимовий час (загальноприйнято використовується від -40 0С, тобто масла 0W можна використовувати при -40, 5W при -35 і т.д.), наступні характеризують збереження працездатності масла в високотемпературних зонах двигуна. Чим менше останні цифри - тим консистенція масла більш рідка. Рідке масло працює краще в зимовий час. Більш густе масло надійніше при перегрівах двигуна, в жаркому кліматі і для старих зношених двигунів.
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Начал раз в месяц плохо запускатся. | tucson5589 | Бензиновые | 41 | 28.12.2014 23:02 |
Рекламные ссылки: |