![]() |
#40 | |
Старожил
![]() Реєстрація: 05.05.2012
Звідки Ви: Польша, Поморье (уже с Теслой)
Авто: Tesla Model3 LR AWD 21
Дописи: 942
Сказал(а) спасибо: 173
Поблагодарили 459 раз(а) в 241 сообщениях
|
![]() Цитата:
Я почав доливати охолоджуючу рідину поза сервісними інтервалами одразу після встановлення газу (трохи більше двох років тому, майстер казав що може виходити повітря з редуктора), але доливати доводиться дотепер. Замало часу на ушкодження ГБЦ, тим більше що клапана не затисло. А от їздив автобанами з 2013 року, 4 роки на польському бензині. Пошукав на західних форумах - проблеми з прокладкою ГБЦ не тільки в мене і не тільки на газі. Мої пробіги менше 20тис. на рік, одна поїздка 4-5 тис. км на рік, решта коротші, або містом, в змаганнях участі не приймаю, на бездоріжжя не виїзджаю. Якщо двигун і КПП не пристосовані до швидкості вище 120 км/ч, то я просто зробив помилку не продавши тушканчика 6 років тому перед виїздом за кордон (шкода було продавати менше ніж через 2 роки з купівлі з салону). В Україні він би значно довше їздив без проблем. Може тому в Польщі туксонів і споріднених спортажів в рази менше в порівнянні до України. Звісно, що наступну автівку буду обирати для руху швидкісними автобанами. |
|
![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Уровень топлива | Nataли | Дизельный двигатель (CRDI) | 10 | 20.03.2012 13:52 |
Рекламные ссылки: |