![]() |
#46 | |
Заслуженный Активист
![]() Реєстрація: 05.03.2009
Звідки Ви: Буча
Вік: 49
Авто: Tucson 2.0 2WD AT BU Chip
Дописи: 16.897
Сказал(а) спасибо: 6.786
Поблагодарили 13.746 раз(а) в 5.488 сообщениях
|
![]() Цитата:
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
__________________
Designed by Moya |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
Участник
Реєстрація: 18.05.2014
Звідки Ви: Киев
Авто: Был 2.0 МКПП
Дописи: 490
Сказал(а) спасибо: 188
Поблагодарили 128 раз(а) в 66 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
Если выключаю кондиционер - вой пропадает. Пробег, кстати, всего 26к. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
Постоялец
Реєстрація: 28.08.2010
Звідки Ви: Киев
Вік: 51
Авто: 2.0 2WD ГБО
Дописи: 183
Сказал(а) спасибо: 36
Поблагодарили 22 раз(а) в 17 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
Старейшина
Реєстрація: 24.07.2010
Звідки Ви: Харьков
Вік: 47
Авто: Nissan T32 SL 2.5 CVT AWD
Дописи: 1.142
Сказал(а) спасибо: 428
Поблагодарили 629 раз(а) в 184 сообщениях
|
![]()
кто в курсе нам такой на 2.0 бенз подходит - 16040-2320k??
(со спортаж 2 2.0 бенз) |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#50 |
Старейшина
Реєстрація: 24.07.2010
Звідки Ви: Харьков
Вік: 47
Авто: Nissan T32 SL 2.5 CVT AWD
Дописи: 1.142
Сказал(а) спасибо: 428
Поблагодарили 629 раз(а) в 184 сообщениях
|
![]()
подшипник муфты кондиционера 30х52х22, (NSK - 30BD5222T1XDDUM6CG01)
рассыпался неожиданно на 142к, до этого не издавал никаких посторонних шумов. под замену вся муфта - катушка, шкив и упор. ну и ремень, т.к. тот пришлось разрезать в дороге. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]()
Якийсь із елементів ремня почав хрустіти. Загнали на СТО, сказали, що шків кондиціонера.
Питання наступне: міняти тільки шків, чи може якось випресувати підшипник і тільки його замінити, чи треба упорну планку тоже міняти? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 08.09.2014
Звідки Ви: Ирпень
Вік: 41
Авто: Hyundai Tucson I 2.0 4WD
Дописи: 3.308
Сказал(а) спасибо: 913
Поблагодарили 1.501 раз(а) в 761 сообщениях
|
![]() Цитата:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]()
В нас вроді однакові.
Якщо не то поправте. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
Як з роликів так і з шківа компресора кондиціонера випресовується підшипник і запресовується новий ,в шківі кондиціонера він закернений але кернення не надто масивне тому підшипник випресовується а потім знову керниться одна засторога !!, шків деталь дещо тендітна тому діяти треба обережно бо як що ви підігнете шків то це вирок!! прийдеться купувати новий ,я міняв на туксоні без проблем , нещодавно замінив на санта фе там підшипник другий але технологія ідентична А ще треба бути обережним аби не загубити регулюючу шайбу між ведучим флянцем і самим шківом.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]()
Який там розмір підшипника?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
Там це де?? як що на санта фе фл 2011 рв що в мене то 35 52 20 Як що туксонівський то в мене на дизелі стояв NSK 30BD5222 Тобто внутрішній 30мм зовнішній 52мм ширина 20мм
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 | |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]() Цитата:
На нашому сервісі сказали, що для заміни шківа треба знімати компресор. Я посміявся і забрав машину. Вони готові на все, тільки б роботи лишньої зробити, щоб заплатили. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
Знімати зовсім його не потрібно !!,а от от відкрутити корпус компресора (не відкручуючи трубок хладагента) і повернути під кутом в сторону колісної арки треба!!, тоді зявляється більш менш нормальний доступ до шківа .
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]()
Знайшов, що на дизелі компресор можна обійти, якщо поставити ремінь 6PK1306.
|
![]() |
![]() ![]() |
3 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
![]() |
#60 |
Постоялец
Реєстрація: 04.05.2017
Звідки Ви: балаклея
Авто: TUCSON
Дописи: 104
Сказал(а) спасибо: 18
Поблагодарили 3 раз(а) в 3 сообщениях
|
![]()
скажите кто то своими силами менял подшипник кондиционера тот что стоит внутри?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
Рекламные ссылки: |