|
![]() |
#1 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Дякую, хлопці, за підказки. Просто нещодавно при їзді по заміському шосе на 10-15 сек. увімкнулася ця сигнальна лампочка. Правда, був ззовні закритий (утеплений) радіатор двигуна і сам двигун - був мороз. Сподіваюся, що шкоди від цього короткочасного перегрівання не буде.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 19.02.2008
Звідки Ви: Чернигов - база, а вообще катаюсь по всей Украине и не только.
Вік: 55
Авто: Ford Edge Titanium 2.0 bi
Дописи: 4.839
Сказал(а) спасибо: 1.175
Поблагодарили 1.293 раз(а) в 837 сообщениях
|
![]()
Тем более на бензиновом моторе.
__________________
Не желайте здоровья и богатства, а желайте удачи, ибо на Титанике все были богаты и здоровы, а удачливыми оказались единицы! © Уинстон Черчилль |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | VIC (31.03.2018) |
![]() |
#4 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Діапазон температур навколишнього середовища для нормальної експлуатації автомобіля (двигуна) досить широкий - від -30 град. С до +40 (приблизно). Сумніваюся, що в усьому цьому досить широкому діапазоні двигуну однаково легко справлятися і з віддачею тепла, і з його збереженням. В спеку ми практично мало чим можемо йому додатково допомогти, а от в мороз дещо можемо. Правда, на - 5 град. С вийшло занадто. Погано, що немає вказівника температури. На попередньому автомобілі (Ланос) встановив індикатор увімкнення вентилятора системи охолодження і після зупинки не глушив двигун поки не відімкнеться вентилятор.
|
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Скоро зима і актуалізується питання прогрівання двигунів. Хтось по 10 - 15 хв. прогріває в режимі ХХ, я в режимі ХХ прогріваю поки відкриваю та закриваю гараж, потім їду на І-ій передачі зі швидкістю 5 км/год. до основної дороги 700 м і за цей час двигун прогрівається. Але колись давно, ще на карбюраторних "Таврії" та "Славуті", для прискорення прогрівання двигуна, особливо, при -5⁰ С та нижче, дещо перетискав вихідний патрубок з ГБЦ, потім встановив кран. Час прогрівання зменшувався. З переходом на автомобілі з "вприсковими" двигунами необхідність в такій процедурі відпала, але в зимових Карпатах, або після ночі, або після 6 - 7 годин катання, коли двигун повністю вистигав, застосовую такий прийом пришвидшеного прогрівання.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Не регулируется температура печки | rus72 | Кондиционер, отопление, вентиляция | 17 | 01.08.2018 08:25 |
Мойка двигателя | Gerard | Двигатели TUCSON | 68 | 03.04.2018 16:55 |
Температура ОЖ и периодичность долива | Филыч | Система охлаждения | 110 | 07.08.2012 19:15 |
Чип 2,0 двигателя. Отчёт | Бомж | Доработка двигателя | 86 | 15.04.2012 20:05 |
Рекламные ссылки: |