|
Рекламные ссылки: |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#496 |
Постоялец
Реєстрація: 02.08.2016
Звідки Ви: Odessa
Авто: Tucson 2.0 4WD 5MT
Дописи: 179
Сказал(а) спасибо: 16
Поблагодарили 56 раз(а) в 36 сообщениях
|
![]()
Есть мастер. Но шайб у него нет. Я покупал все сам. Координаты могу дать.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#497 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 02.03.2008
Звідки Ви: УКРАИНА! (в надежде вернуться в Украинский Донецк)
Вік: 58
Авто: TUCSON 2.0 4WD5MT - погиб
Дописи: 2.911
Сказал(а) спасибо: 496
Поблагодарили 381 раз(а) в 185 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
__________________
Если я попался Вам навстречу, значит Вам со мной не по пути! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#498 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Зазори в приводі клапанів досить чутливі до температури. Мій власний приклад: при + 3 град. С щуп 0,2 мм в зазор не увійшов, а при + 20 град. С увійшов нормально, тобто, з невеличким зусиллям. Це значить, що при збільшенні температури двигуна зазори в приводі клапанів саме збільшуються, а не зменшується.
Стосовно зменшення зазорів при роботі двигуна на СПБТ. На мою думку, це наслідок не стільки "витягування" клапанів (ще ніхто і ніде не надав результатів заміру "витянутих" клапанів - тільки одні розмови, хоча теоретично це цілком реально), скільки результат зношення робочих поверхонь фасок. Справа в тому, що бензин це складана суміш вуглеводнів і при його згорянні утворюється багато різних органічних сполук, які дещо "змащують" робочі фаски випускних клапанів, тобто, дещо їх зберігають від перегрівання та надмірного зношування (колись цю функцію досить непогано виконували продукти згоряння етилованого бензину). А газ горить значно "чистіше" - у випускних газах немає тих, так би мовити, "брудних" органічних продуктів згоряння, які б захищали робочі фаски від надмірного зношування. До того ж, так як клапани в процесі роботи дещо прокручуються, а проходить це "в суху", то це і спричиняє прискорене зношування робочих фасок і "просідання" клапану. Крім того, свою деструктивно роль відіграє і дещо вищий температурний режим роботи "газованого" двигуна. Тому для збереження робочих фасок, переконаний, "газований" двигун має хоча б 20% часу працювати на бензині. Востаннє редагував sergio1965: 18.03.2017 о 09:13. Причина: видалення зайвої фрази |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#499 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 02.03.2008
Звідки Ви: УКРАИНА! (в надежде вернуться в Украинский Донецк)
Вік: 58
Авто: TUCSON 2.0 4WD5MT - погиб
Дописи: 2.911
Сказал(а) спасибо: 496
Поблагодарили 381 раз(а) в 185 сообщениях
|
![]() Цитата:
Из-за порваного ремня ГРМ пришлось вторично менять клапана со всеми вытекающими....... Пошел по принципу: Хочешь сделать хорошо - сделай сам! Глаза боятся - руки делают!
__________________
Если я попался Вам навстречу, значит Вам со мной не по пути! |
|
![]() |
![]() ![]() |
5 пользователя(ей) сказали cпасибо: | Borisich (20.06.2017), koka-ftp (17.06.2017), saper1 (17.06.2017), Sympson (17.06.2017), хирург Тарас (25.07.2017) |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#500 |
Постоялец
Реєстрація: 04.05.2017
Звідки Ви: балаклея
Авто: TUCSON
Дописи: 104
Сказал(а) спасибо: 18
Поблагодарили 3 раз(а) в 3 сообщениях
|
![]()
Осилил все сообщения в этом теме
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#501 | |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]() Цитата:
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#502 |
Постоялец
Реєстрація: 04.05.2017
Звідки Ви: балаклея
Авто: TUCSON
Дописи: 104
Сказал(а) спасибо: 18
Поблагодарили 3 раз(а) в 3 сообщениях
|
![]()
130т прошел,на масло грешу,а пары тертя?это вкладыши?как бы выяснить что издает звук ,сервиса у нас нету гнать пока не получается ,с дуру переполовинить двигатель не хочется
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#503 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
спочатку тиск масла перевірити потрібно, це не складно, манометр вставити в масляну магістраль, часто до некоректної роботи системи змащування приводять неякісні масляні фільтри
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#504 |
Старейшина
Реєстрація: 19.03.2012
Звідки Ви: Мелитополь
Вік: 54
Авто: TUCSON 2,0 МТ4WD LPG
Дописи: 1.760
Сказал(а) спасибо: 883
Поблагодарили 665 раз(а) в 266 сообщениях
|
![]()
Да нет на двушке никаких компенсаторов. Иначе зачем тогда были бы шайбы?
Под шайбами стоит стакан на клапане, в верхнюю выборку которого и вкладывается шайба. Стакан свободно вращается на клапане но не снимается (походу засухарен)))) Глубина выборки чуть выше половины толщины шайбы. Стакан для шайбы а не компенсатор там. Цокот на холодную - реальный повод отрегулировать зазоры клапанов. Ессно при условии что масло поступает нормально(а то вдруг там сухо))) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#505 | |
Постоялец
Реєстрація: 02.08.2016
Звідки Ви: Odessa
Авто: Tucson 2.0 4WD 5MT
Дописи: 179
Сказал(а) спасибо: 16
Поблагодарили 56 раз(а) в 36 сообщениях
|
![]() Цитата:
зы: тишина при старте холодного двигателя - повод регулировать клапана. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#506 | |
Старожил
Партнер клуба
Реєстрація: 08.06.2010
Звідки Ви: Николаев
Авто: Hyundai Sonata
Дописи: 527
Сказал(а) спасибо: 10
Поблагодарили 114 раз(а) в 85 сообщениях
|
![]() Цитата:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#507 |
Постоялец
Реєстрація: 02.08.2016
Звідки Ви: Odessa
Авто: Tucson 2.0 4WD 5MT
Дописи: 179
Сказал(а) спасибо: 16
Поблагодарили 56 раз(а) в 36 сообщениях
|
![]()
Как хоть он называется? Или хоть на какие авто ставился?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#508 |
Старейшина
Реєстрація: 19.03.2012
Звідки Ви: Мелитополь
Вік: 54
Авто: TUCSON 2,0 МТ4WD LPG
Дописи: 1.760
Сказал(а) спасибо: 883
Поблагодарили 665 раз(а) в 266 сообщениях
|
![]()
Согласен. Хотя цокот тоже разный бывает)))
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#509 |
Старейшина
Реєстрація: 19.03.2012
Звідки Ви: Мелитополь
Вік: 54
Авто: TUCSON 2,0 МТ4WD LPG
Дописи: 1.760
Сказал(а) спасибо: 883
Поблагодарили 665 раз(а) в 266 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#510 |
Старожил
Партнер клуба
Реєстрація: 08.06.2010
Звідки Ви: Николаев
Авто: Hyundai Sonata
Дописи: 527
Сказал(а) спасибо: 10
Поблагодарили 114 раз(а) в 85 сообщениях
|
![]()
маркировку не знаю, сам не видел, на тушканах и встречали. подозреваю что наверное на каких то арабах или других неофициальных для снг версиях.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Мітки |
гидрокомпенсаторы, клапана, регулировка клапанов |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Замена ремней ГРМ, регулировка клапанов | DANGER | Двигатели TUCSON | 107 | 20.07.2020 09:55 |
Харьков Проверка и регулировка зазоров клапанов - где ? | dak | Харьков - СТО-АЗС | 2 | 17.01.2017 10:29 |
Донецк регулировка клапанов | oleg/ | Донецк | 5 | 01.03.2016 14:38 |
Днепр регулировка клапанов | К12 | Днепр - СТО-АЗС | 14 | 19.11.2012 16:04 |
Киев СТО+ГБО+Регулировка клапанов+Эвакуатор (Подол) | Водник | Киев - Партнеры | 17 | 12.08.2012 22:07 |
Рекламные ссылки: |