Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Двигатели TUCSON > Бензиновые

Примітки

Рекламные ссылки:

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 25.11.2016, 18:37   #1
китич
Новичок
 
Реєстрація: 22.11.2016
Звідки Ви: Шпола
Авто: TUCSON
Дописи: 9
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Типово Re: Почистил дроссельную заслонку и регулятор ХХ

Знайшов регулюється ДХХ. Я його теж знімав. Після чистки ДЗ авто стало неадекватне. Заводжу 30 сек. працює нормально потім починає детонувати. Ззаду автомобіля начебто хтось з кулемета стріляє .Звук такий БА БА БА БА.. До речі пропали гальма. Таке враження що не працює вакуум. Хтось щось підкаже Дякую.
китич зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 25.11.2016, 19:54   #2
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Почистил дроссельную заслонку и регулятор ХХ

Рекламные ссылки:
Цитата:
Допис від китич Переглянути допис
До речі пропали гальма. Таке враження що не працює вакуум
може діафрагма в вакуумі накрилась і підсос повітря через нього в впускний колектор мимо ДМРВ?
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 25.11.2016, 20:01   #3
китич
Новичок
 
Реєстрація: 22.11.2016
Звідки Ви: Шпола
Авто: TUCSON
Дописи: 9
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Типово Re: Почистил дроссельную заслонку и регулятор ХХ

Дякую вранці подивлюсь можливо і трубка яка йду від двигуна до вакууму.
китич зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 28.11.2016, 20:18   #4
Тушкан
Старейшина
 
Реєстрація: 05.06.2012
Звідки Ви: Україна
Авто: TUCSON
Дописи: 1.656
Сказал(а) спасибо: 23
Поблагодарили 295 раз(а) в 277 сообщениях
Типово Re: Почистил дроссельную заслонку и регулятор ХХ

Цитата:
Допис від китич Переглянути допис
Хтось щось підкаже Дякую.
купи у меня новый РХХ и замени
Тушкан зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Рекламные ссылки:
Старий 26.02.2017, 17:53   #5
Helge
Постоялец
 
Аватар для Helge
 
Реєстрація: 02.08.2016
Звідки Ви: Odessa
Авто: Tucson 2.0 4WD 5MT
Дописи: 179
Сказал(а) спасибо: 16
Поблагодарили 56 раз(а) в 36 сообщениях
Типово Re: Почистил дроссельную заслонку и регулятор ХХ

Почистил РХХ. Был загажен очень сильно. Разобрал, вымыл, установил. После процедуры на холодную немного плавают обороты. На прогретом авто все норм. Куда копать? Или должно адаптироваться?
Helge зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 26.02.2017, 19:15   #6
Tabbycat
Активист
0193
 
Аватар для Tabbycat
 
Реєстрація: 06.12.2011
Звідки Ви: Киев
Вік: 73
Авто: Tucson 2,0 4WD АКПП
Дописи: 9.969
Сказал(а) спасибо: 5.545
Поблагодарили 4.131 раз(а) в 1.955 сообщениях
Типово Re: Почистил дроссельную заслонку и регулятор ХХ

Цитата:
Допис від Helge Переглянути допис
Был загажен очень сильно
Пробег какой?
__________________
Ведь это уже не бескрайний простор,
Когда там стоит хоть один семафор!
Tabbycat зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 26.02.2017, 20:03   #7
Helge
Постоялец
 
Аватар для Helge
 
Реєстрація: 02.08.2016
Звідки Ви: Odessa
Авто: Tucson 2.0 4WD 5MT
Дописи: 179
Сказал(а) спасибо: 16
Поблагодарили 56 раз(а) в 36 сообщениях
Типово Re: Почистил дроссельную заслонку и регулятор ХХ

170тыс.
Helge зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Tabbycat (26.02.2017)
Старий 26.02.2017, 20:08   #8
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Почистил дроссельную заслонку и регулятор ХХ

Цитата:
Допис від Helge Переглянути допис
Почистил РХХ. Был загажен очень сильно. Разобрал, вымыл, установил. После процедуры на холодную немного плавают обороты. На прогретом авто все норм. Куда копать? Или должно адаптироваться?
Должно адаптироваться.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 02.04.2017, 22:15   #9
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Почистил дроссельную заслонку и регулятор ХХ

Від'єднав підігрів дросельного патрубка - так повітря буде надходити дещо холоднішим, а значить - важчим, що тільки позитивно скажеться на тягово-потужностних характеристиках двигуна.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 03.04.2017, 06:19   #10
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Почистил дроссельную заслонку и регулятор ХХ

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Від'єднав підігрів дросельного патрубка
марно, випаровуваність палива буде гірша
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 03.04.2017, 21:48   #11
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Почистил дроссельную заслонку и регулятор ХХ

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
марно, випаровуваність палива буде гірша
Чим холодніше повітря, що подається в циліндри, тим воно важче і тим краще масове наповнення. А чим краще наповнення, тим краще перемішування палива з повітрям - гомогенізація робочої суміші. Однорідніша суміш повніше згоряє, утворюючи дещо вищий тиск в циліндрі. Особисто я дотримуюсь саме такої теорії. Та й місце забору повітря для двигуна практично підтверджує цю теорію.
Вважається, що підігрів дросельного патрубка потрібен при морозних температурах, щоб дросельна заслінка не обмерзала. Їздив із відімкнутим підігрівом дросельного патрубка по шосе зі швидкістю 100 км/год. при температурі зовнішнього повітря - 29 град. С і нічого не обмерзало. Та й ніби випаровуваності палива вистачало - автомобіль їхав абсолютно нормально і витрати палива були на рівні паспортних (то був автомобіль з мелітопольським двигуном).
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 03.04.2017, 22:09   #12
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Почистил дроссельную заслонку и регулятор ХХ

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Чим холодніше повітря, що подається в циліндри, тим воно важче і тим краще масове наповнення.
справедливо, особливо для наддувних моторів з безпосереднім вприском, для одноточкового або розподіленого багатоточкового зовні камери згорання не зовсім так
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 04.04.2017, 20:25   #13
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Почистил дроссельную заслонку и регулятор ХХ

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
справедливо, особливо для наддувних моторів з безпосереднім вприском, для одноточкового або розподіленого багатоточкового зовні камери згорання не зовсім так
Для чого ж тоді забір повітря в двигунах наших автомобілів виконано не з підкапотного простору, де повітря значно тепліше, а з передньої частини, де повітря на декілька десятків градусів холодніше ?
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 04.04.2017, 20:37   #14
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Радость Re: Почистил дроссельную заслонку и регулятор ХХ

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Але ж газ випаровується в редукторі, то як в дросельному патрубку або за ним може погіршитися випаровування ?
ні, то газу не стосується

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Для чого ж тоді забір повітря в двигунах наших автомобілів виконано не з підкапотного простору, де повітря значно тепліше, а з передньої частини, де повітря на декілька десятків градусів холодніше ?
щоб не зажарити повітряний впускний тракт, включаючи фільтр
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 18.11.2017, 22:17   #15
Logan3x
Старейшина
 
Реєстрація: 16.09.2017
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0 МТ/2WD
Дописи: 1.074
Сказал(а) спасибо: 392
Поблагодарили 124 раз(а) в 87 сообщениях
Типово Re: Почистил дроссельную заслонку и регулятор ХХ

При запуске на холодную в холодное время года прявился глюк в виде высоких оборотов 1800. Приходится чуток дать поработать и заглушить, после повторного запуска обороты опускаются до 1200-1100. Если сразу заглушить и завести не помагает.
Logan3x зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Відповідь


Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Почистил радиаторы от мусора. Отчёт. *AleX* Кондиционер, отопление, вентиляция 39 31.07.2019 18:28
Продам Регулятор холостого хода Тушкан Двигатель, рулевое, трансмиссия, ходовая, тормозная система (Барахолка) 3 24.07.2019 19:27

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 09:06.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 0,60959 секунды с 12 запросами