|
![]() |
#1 |
Новичок
Реєстрація: 22.11.2016
Звідки Ви: Шпола
Авто: TUCSON
Дописи: 9
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
|
![]()
Знайшов регулюється ДХХ. Я його теж знімав. Після чистки ДЗ авто стало неадекватне. Заводжу 30 сек. працює нормально потім починає детонувати. Ззаду автомобіля начебто хтось з кулемета стріляє .Звук такий БА БА БА БА.. До речі пропали гальма. Таке враження що не працює вакуум. Хтось щось підкаже Дякую.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Новичок
Реєстрація: 22.11.2016
Звідки Ви: Шпола
Авто: TUCSON
Дописи: 9
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
|
![]()
Дякую вранці подивлюсь можливо і трубка яка йду від двигуна до вакууму.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Старейшина
Реєстрація: 05.06.2012
Звідки Ви: Україна
Авто: TUCSON
Дописи: 1.656
Сказал(а) спасибо: 23
Поблагодарили 295 раз(а) в 277 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 |
Постоялец
Реєстрація: 02.08.2016
Звідки Ви: Odessa
Авто: Tucson 2.0 4WD 5MT
Дописи: 179
Сказал(а) спасибо: 16
Поблагодарили 56 раз(а) в 36 сообщениях
|
![]()
Почистил РХХ. Был загажен очень сильно. Разобрал, вымыл, установил. После процедуры на холодную немного плавают обороты. На прогретом авто все норм. Куда копать? Или должно адаптироваться?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Активист
![]() Реєстрація: 06.12.2011
Звідки Ви: Киев
Вік: 73
Авто: Tucson 2,0 4WD АКПП
Дописи: 9.969
Сказал(а) спасибо: 5.545
Поблагодарили 4.131 раз(а) в 1.955 сообщениях
|
![]()
__________________
Ведь это уже не бескрайний простор, Когда там стоит хоть один семафор! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Від'єднав підігрів дросельного патрубка - так повітря буде надходити дещо холоднішим, а значить - важчим, що тільки позитивно скажеться на тягово-потужностних характеристиках двигуна.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
марно, випаровуваність палива буде гірша
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Чим холодніше повітря, що подається в циліндри, тим воно важче і тим краще масове наповнення. А чим краще наповнення, тим краще перемішування палива з повітрям - гомогенізація робочої суміші. Однорідніша суміш повніше згоряє, утворюючи дещо вищий тиск в циліндрі. Особисто я дотримуюсь саме такої теорії. Та й місце забору повітря для двигуна практично підтверджує цю теорію.
Вважається, що підігрів дросельного патрубка потрібен при морозних температурах, щоб дросельна заслінка не обмерзала. Їздив із відімкнутим підігрівом дросельного патрубка по шосе зі швидкістю 100 км/год. при температурі зовнішнього повітря - 29 град. С і нічого не обмерзало. Та й ніби випаровуваності палива вистачало - автомобіль їхав абсолютно нормально і витрати палива були на рівні паспортних (то був автомобіль з мелітопольським двигуном). |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
справедливо, особливо для наддувних моторів з безпосереднім вприском, для одноточкового або розподіленого багатоточкового зовні камери згорання не зовсім так
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Для чого ж тоді забір повітря в двигунах наших автомобілів виконано не з підкапотного простору, де повітря значно тепліше, а з передньої частини, де повітря на декілька десятків градусів холодніше ?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]() Цитата:
щоб не зажарити повітряний впускний тракт, включаючи фільтр
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Старейшина
Реєстрація: 16.09.2017
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0 МТ/2WD
Дописи: 1.074
Сказал(а) спасибо: 392
Поблагодарили 124 раз(а) в 87 сообщениях
|
![]()
При запуске на холодную в холодное время года прявился глюк в виде высоких оборотов 1800. Приходится чуток дать поработать и заглушить, после повторного запуска обороты опускаются до 1200-1100. Если сразу заглушить и завести не помагает.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Почистил радиаторы от мусора. Отчёт. | *AleX* | Кондиционер, отопление, вентиляция | 39 | 31.07.2019 18:28 |
Продам Регулятор холостого хода | Тушкан | Двигатель, рулевое, трансмиссия, ходовая, тормозная система (Барахолка) | 3 | 24.07.2019 19:27 |
Рекламные ссылки: |