|
Дизельный двигатель (CRDI) все что касается дизельных авто |
Рекламные ссылки: |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
|
![]() |
#1 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
Нажми для просмотра всего текста
А це двигун 140 К/С Нажми для просмотра всего текста
Востаннє редагував Колесик: 24.10.2016 о 18:29. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
Це двигун 140 К/С
Нажми для просмотра всего текста
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
Я зрозумів що у двигуна V інша турбіна і, відповідно, колектор, на якому вона стоїть.
Але я ставлю свою турбіну із свого старого двигуна W і штатним її колектором. Прокладки під колектори однакові і посадка на блок теж. Тому не думаю що будуть проблеми якісь, бо турбіна в комплекті з колектором ставиться. |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
Я тільки за щоб все підійшло!! і скорішого тобі "виздоровлення"!!!
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Новичок
Реєстрація: 29.06.2012
Звідки Ви: Киев
Вік: 56
Авто: TUCSON
Дописи: 29
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 8 раз(а) в 6 сообщениях
|
![]()
Форсунки еще на диагностику, чтобы потом не было проблем. Обычно такие трещины между свечой накала и клапаном, когда форсунка "течет".
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Poshtarik (01.11.2016) |
![]() |
#7 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Збільшення ступеню стиснення бензинового двигуна | sergio1965 | Доработка двигателя | 9 | 20.10.2016 20:56 |
Куплю Кронштейн кріплення кришки двигуна crdi | Nazar | Куплю, Приму в дар | 0 | 27.01.2016 19:28 |
Заміна заднього сальніка колінвала! | Bigimot | Дизельный двигатель (CRDI) | 6 | 29.12.2009 15:51 |
Рекламные ссылки: |