|
Дизельный двигатель (CRDI) все что касается дизельных авто |
Рекламные ссылки: |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#16 |
Активист
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Активист
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
Коли знімали старий двигун, то повилазило купа всякої супутної хріні.
Із турбіни гнало масло. Турбіну віддали на діагностику і профілактику. Порвані дві подушки двигуна( одна реально в хлам,а інша надірвана)- треба міняти. Вирішили поки двигун не поставили, то одразу поміняти сальники колінвалу - доступ є. Головний ремінь(ГРМ) там реально новий.Ролики не пищать, чисті. Вирішили не чіпати, раз двигун на гарантії. Бо , якщо шо, то продавець буде правий, якщо відмовить в гарантії- бо лазили всередину. Поки знята коробка автомат, вирішили замінити масло. Замінити масло в двигуні само собою. Паралельно зняти патрубок і той гімняний клапан ГРМ, який запалює мені чек весь час. У мене є штуки три запасних клапани з розборки. Перечистимо, перемиємо патрубки і поставимо хороший. Заодно перечистили і помили все всередині відсіку. |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Poshtarik (20.10.2016) |
![]() |
#19 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#20 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 19.02.2008
Звідки Ви: Чернигов - база, а вообще катаюсь по всей Украине и не только.
Вік: 55
Авто: Ford Edge Titanium 2.0 bi
Дописи: 4.839
Сказал(а) спасибо: 1.175
Поблагодарили 1.293 раз(а) в 837 сообщениях
|
![]()
А что, в Англии идеально следят за машинами? Дай бог, чтобы Вам повезло!
__________________
Не желайте здоровья и богатства, а желайте удачи, ибо на Титанике все были богаты и здоровы, а удачливыми оказались единицы! © Уинстон Черчилль |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
Клапан рециркуляції вихлопних газів.
Пропускає вихлоп назад в двигун "на дожиг". В принципі нахрін не потрібен і тільки шкодить, бо вся та кака знову йде в двигун. Це нова вимога екології. На заході працює добре, бо у них соляра чиста. А у нас миттєво засирається і "запалює" чек. І трахає мізки. На швидкість і роботу двигуна не впливає. Принаймні ніяк не відчувається. Тільки лампочка задовбує. Деякі просто глушать отвір прокладкою і їздять. Але перепрошити щоб лампочка чек не горіла не можна. Я лампу заклеїв скотчем щоб не нервувала. Іноді скидаю помилку- через кілометрів 500- 600 знову загоряється. Зняв, почиств клапан, убив день- через 1000 км загоряється. Плюнув ,замінив клапан на новий - через 5000 загоряється. Офіціали кажуть що тут нічого не допоможе. Солярка така. |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Poshtarik (20.10.2016) |
![]() |
#22 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
В Англії обов'язковий техогляд і гарантія "приписаної СТО".
А головне - солярка і масло якісні. У нас проблеми восновному саме через ці дві складові. А , тим більше, коли розкрити наш двигун і той що звідти, то ти "прозрієш" яка різниця. Я викладу фотки. Той реально як новісінький. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
Активист
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 19.02.2008
Звідки Ви: Чернигов - база, а вообще катаюсь по всей Украине и не только.
Вік: 55
Авто: Ford Edge Titanium 2.0 bi
Дописи: 4.839
Сказал(а) спасибо: 1.175
Поблагодарили 1.293 раз(а) в 837 сообщениях
|
![]()
Еще раз говорю, дай бог, чтобы Вам повезло. Вы себе не представляете как на западе безалаберно относятся к авто!!! Просто укатывают без обслуживания за 50-100 тыс и все.
__________________
Не желайте здоровья и богатства, а желайте удачи, ибо на Титанике все были богаты и здоровы, а удачливыми оказались единицы! © Уинстон Черчилль |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
Для встановлення "обвісу" - комплект прокладок, прокладки колекторів, турбіни, подушки двигуна, іт.д. підібрав Кіріл з СТО на Фучіка.
Також сюди масло в двигун( 6 літрів) і масло в коробку-автомат(8 літрів), масляний фільтр. Обійшлося все 5900 гривень. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
Зараз чекаємо турбіну з профілактики і булемо збирати все докупи.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
Майстри кажуть, що тріщини в головках у Туксонів - найпоширеніший дефект.
Причина - поганий прогрів двигуна перед початком руху. Треба прогрівати, хлопці. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
Питання, на яке я не маю відповіді - чому така виробка кулачків розподільчого валу????????
Заміна масла регулярна по графіку у того ж Кіріла весь час. В двигун не лазили. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]() Цитата:
Знайомий знімав двигун з хорошої робочої машини і пробіг був 70 000. Укатаний двигун видно , якщо розкрити і перевірити. Крім того маю гарантію від нього. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 19.02.2008
Звідки Ви: Чернигов - база, а вообще катаюсь по всей Украине и не только.
Вік: 55
Авто: Ford Edge Titanium 2.0 bi
Дописи: 4.839
Сказал(а) спасибо: 1.175
Поблагодарили 1.293 раз(а) в 837 сообщениях
|
![]()
Вы первый владелец?
__________________
Не желайте здоровья и богатства, а желайте удачи, ибо на Титанике все были богаты и здоровы, а удачливыми оказались единицы! © Уинстон Черчилль |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Збільшення ступеню стиснення бензинового двигуна | sergio1965 | Доработка двигателя | 9 | 20.10.2016 20:56 |
Куплю Кронштейн кріплення кришки двигуна crdi | Nazar | Куплю, Приму в дар | 0 | 27.01.2016 19:28 |
Заміна заднього сальніка колінвала! | Bigimot | Дизельный двигатель (CRDI) | 6 | 29.12.2009 15:51 |
Рекламные ссылки: |