Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Двигатели TUCSON > Доработка двигателя

Примітки

Доработка двигателя чиптюнинг и прочее

Рекламные ссылки:

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 18.10.2016, 18:33   #1
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Збільшення ступеню стиснення бензинового двигуна

Здраствуйте.
Давно думаю про збільшення термічного коефіцієнта корисної дії свого двигуна, тобто, про збільшення ступеню стиснення робочої суміші. Причина - робота мого двигуна на СПБТ. Чув, що біпаливні французькі двигуни (Renault), що ще з заводу обладнані ГБО, мають ступінь стиснення щось близько 13. Для чого це потрібно ?
1. Збільшення крутного (тягового) моменту двигуна при роботі на СПБТ.
2. Зменшення витрат СПБТ (на витрати бензину це вплине мало).
3. При збільшенні ступеню стиснення збільшується швидкість горіння газоповітряної суміші, що має позитивно позначитися на ресурсі ГБЦ, тобто, клапанів та їхніх сідел.
В кого із знаючих людей є якісь думки стосовно цього ? Можливо, в когось є досвід ?
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 18.10.2016, 19:21   #2
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Відповідь: Збільшення ступеню стиснення бензинового двигуна

Рекламные ссылки:
Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Здраствуйте.
Давно думаю про збільшення термічного коефіцієнта корисної дії свого двигуна, тобто, про збільшення ступеню стиснення робочої суміші. Причина - робота мого двигуна на СПБТ. Чув, що біпаливні французькі двигуни (Renault), що ще з заводу обладнані ГБО, мають ступінь стиснення щось близько 13. Для чого це потрібно ?
1. Збільшення крутного (тягового) моменту двигуна при роботі на СПБТ.
2. Зменшення витрат СПБТ (на витрати бензину це вплине мало).
3. При збільшенні ступеню стиснення збільшується швидкість горіння газоповітряної суміші, що має позитивно позначитися на ресурсі ГБЦ, тобто, клапанів та їхніх сідел.
В кого із знаючих людей є якісь думки стосовно цього ? Можливо, в когось є досвід ?
1-так, буде
2-а звідки брати енергію на стиснення? витрати на компресію знівелюють на 80-90% приріст потужності, і нема різниці яка буде паливна суміш, газо- чи бензиноповітряна, навпаки, краще дефорсувати і додати турбокомпресор
3- це з якого дива? у більш стиснутої суміші вище опір на пробій, а це значить потрібні інші свічки, дроти високої напруги і індуктори, або зменшити міжелектродну дистанцію з 1,1 до 0,9-0,7 що неминуче приведе до зменшення енергії іскри
до того ж у нас дно ГБЦ пласке, якщо його нема куди шліфувати, є єдиний метод - затиснути (укоротити) шатуни і поставити колінчатий вал з збільшеною амплітудою

ІМНО - не варто цим займатись, або турбокомпресор, або забити
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Виталий85 (19.10.2016)
Старий 18.10.2016, 19:43   #3
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Відповідь: Збільшення ступеню стиснення бензинового двигуна

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
1-так, буде
2-а звідки брати енергію на стиснення? витрати на компресію знівелюють на 80-90% приріст потужності, і нема різниці яка буде паливна суміш, газо- чи бензиноповітряна, навпаки, краще дефорсувати і додати турбокомпресор
3- це з якого дива? у більш стиснутої суміші вище опір на пробій, а це значить потрібні інші свічки, дроти високої напруги і індуктори, або зменшити міжелектродну дистанцію з 1,1 до 0,9-0,7 що неминуче приведе до зменшення енергії іскри
до того ж у нас дно ГБЦ пласке, якщо його нема куди шліфувати, є єдиний метод - затиснути (укоротити) шатуни і поставити колінчатий вал з збільшеною амплітудою

ІМНО - не варто цим займатись, або турбокомпресор, або забити
1. А звідки береться енергія на стиснення в кожному конкретному циліндрі в турбокомпресорних двигунах ? Від енергії розширення газів в іншому циліндрі.
2. Не бачив демонтовану ГБЦ. Якщо пласке, то все зрозуміло. Але можна ж попрацювати над геометрією впускних каналів, геометрією впускних клапанів та їхніх сідел, тобто, зробити три фаски - 30, 45, 60 град. замість однієї 45 град., що дещо зменшить опір потоку і покращить наповнення циліндрів ? Буде так званий газодинамічний наддув. Чим ближче наповнення до 1, тим більшим буде тиск в циліндрі. Чого й треба досягти.
3. Зазор між електродами в свічці нещодавно зменшив з 1,1 до 0,8. Не варто було ?
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 18.10.2016, 20:58   #4
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Відповідь: Re: Відповідь: Збільшення ступеню стиснення бензинового двигуна

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Буде так званий газодинамічний наддув
для цього потрібен ще впускний колектор змінної геометрії
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Рекламные ссылки:
Старий 19.10.2016, 07:56   #5
kym
Активист
0161
 
Аватар для kym
 
Реєстрація: 16.10.2007
Звідки Ви: Киев
Вік: 65
Авто: Mercedes Benz CDI
Дописи: 7.117
Сказал(а) спасибо: 1.493
Поблагодарили 1.597 раз(а) в 1.006 сообщениях
Типово Re: Збільшення ступеню стиснення бензинового двигуна

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Здраствуйте.
не ту машину ты купил.....
__________________
Ничто так не укорачивает жизнь, как ожидание первой рюмки....
kym зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 19.10.2016, 21:05   #6
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Збільшення ступеню стиснення бензинового двигуна

Цитата:
Допис від kym Переглянути допис
не ту машину ты купил.....
Я мав колись давно "ще ту" машину ЗАЗ-968М. Так не кожні "Жигулі" могли від мене так просто відірватися...
Потім була "Таврія", "Славута" - результат був навіть краще. "Ланос - 1300" ("Сенс") їхав краще, ніж "Ланос-1500", на говорячи вже про "Ланос-1400". Є знання, і теоретичні, і практичні, є досвід. Просто став старший майже на 30 років і "важчий на підйом". Потрібно знайти ГБЦ з колекторами для ознайомлення з конструкцією, все проаналізувати.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 19.10.2016, 21:19   #7
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Відповідь: Re: Відповідь: Збільшення ступеню стиснення бензинового двигуна

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
для цього потрібен ще впускний колектор змінної геометрії
Так, було б саме краще, але для цього було б непогано навіть просто "довести" впускні канали в ГБЦ та в штатному впускному колекторі - так би покращилося наповнення циліндрів, збільшився б тиск в камері згоряння і не потрібно торцювати ГБЦ. Мені б "донорську" ГБЦ з колектором, на якій можна було б визначити товщину стінок, щоб не "провалитися" в водяні канали. Всім цим займався на протязі багатьох років, правда, на інших двигунах, тому і сподіваюся на підказку тих, хто має досвід роботи з нашим бензиновим двигуном.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 19.10.2016, 21:45   #8
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Відповідь: Re: Відповідь: Re: Відповідь: Збільшення ступеню стиснення бензинового двигуна

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
сподіваюся на підказку тих, хто має досвід роботи з нашим бензиновим двигуном
в канали у нас ще точно ніхто не лазив, толком ще й капіталок не було
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 20.10.2016, 20:41   #9
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Відповідь: Re: Відповідь: Re: Відповідь: Збільшення ступеню стиснення бензинового двигуна

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
в канали у нас ще точно ніхто не лазив, толком ще й капіталок не було
Мені би "донора", і я б із великим задоволенням став би першопрохідцем.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 20.10.2016, 20:56   #10
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Радость Відповідь: Re: Відповідь: Re: Відповідь: Re: Відповідь: Збільшення ступеню стиснення бензинового двигуна

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Мені би "донора", і я б із великим задоволенням став би першопрохідцем.
розборки...
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Відповідь


Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Куплю Кронштейн кріплення кришки двигуна crdi Nazar Куплю, Приму в дар 0 27.01.2016 19:28

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 17:12.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 0,47382 секунды с 12 запросами