|
![]() |
#1 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 31.12.2010
Звідки Ви: Кропивницкий(экс-Кировоград)
Вік: 40
Авто: 2.0 AT 4WD
Дописи: 3.794
Сказал(а) спасибо: 1.068
Поблагодарили 1.311 раз(а) в 619 сообщениях
|
![]()
прошу простить за офф, но как увидел новость сразу решил запостить именно здесь поскольку это тот же кузов вольвака.
интересно кто первым на самом деле придумал дизайн и не продал ли конкуренту. Нажми для просмотра всего текста
![]() Компанія Kia Motors представила своє бачення майбутнього повнорозмірного кросовера. Дебют новинки відбувся в Детройті на Північноамериканському міжнародному автосалоні (NAIAS). Семимісний преміальний кросовер Kia Telluride створено на вже існуючій платформі. Двері концепту відкриваються в протилежні сторони на 90 градусів, надаючи зручний доступ у салон. Просторий інтер’єр дозволяє розкласти спинки шкіряних сидінь другого ряду, що також мають висувні підніжки для більшого комфорту, майже горизонтально. Сидіння першого та другого рядів обладнані спеціальними сенсорами, які збирають інформацію про фізіологічний стан водія та пасажирів. Ці показники виводяться на екрани, вбудовані у внутрішні панелі дверей, а також синхронізуються з системою світлового відновлення сил (Light Emitted Rejuvenation, LER). Система LER являє собою велику світлодіодну панель, встановлену на стелі автомобіля, яка випромінює терапевтичне світло для відновлення біоритму та покращення самопочуття пасажирів. ![]() Ще однією унікальною технологією концепту Telluride є система Swipe Command – тонка сенсорна інтерактивна стрічка на центральній консолі другого ряду сидінь, що дозволяє пасажирам швидко обрати потрібний медіа-носій за допомогою простого руху руки. Обрана композиція буде лунати через сім динаміків преміальної аудіосистеми Harman Kardon або через портативні навушники Harman Kardon з можливістю бездротової зарядки. Спеціальний відсік в центральній консолі переднього ряду дозволяє здійснювати бездротову зарядку смартфонів, а надруковані на 3D-принтері компоненти, що вперше використані в моделях Kia, додають яскравого та сучасного вигляду панелі приладів, дверним картам та керму. ![]() Інтер’єр та екстер’єр Kia Telluride – результат роботи Американського дизайнерського центру Kia (KDCA), що розташований в Каліфорнії. Виконаний у темно-зеленому кольорі, автомобіль має висоту 180 см, ширину – 201 см та довжину – 500 см. У порівнянні з нинішнім Kia Sorento, концепт Telluride вищий на 11 см, ширший на 12 см та довший на 24 см. Він побудований на модифікованому шасі Sorento зі збільшеною на 30 см колісною базою (308 см). Сучасний та солідний зовнішній вигляд автомобіля підкреслюють широкі крила та масивні 22-дюймові 5-спицеві колеса, “взуті” в шини Hankook Ventus ST 275/45R22. ![]() Передня частина Telluride містить відчутно збільшений варіант традиційної для Kia решітки радіатора, що має назву “ніс тигра”. Хижого вигляду автомобілю надають також чотирикутні світлодіодні фари, виразні горизонтальні LED-покажчики поворотів та масивна полірована металева пластина під бампером. В дизайн задньої частини кросовера вписані тонкі вертикальні ліхтарі, а солідний вигляд автомобіля підкреслюють подвійні патрубки випускної системи. ![]() Інноваційна гібридна силова установка концепту Telluride з можливістю підзарядки від зовнішнього джерела енергії активується кнопкою, яка реагує на відбитки пальців. 3,5-літровий бензиновий двигун V6 з прямим впорскуванням працює в парі з потужним електромотором. Свою енергію вони передають вдосконаленій системі повного приводу. Сумарна потужність силової установки складає 400 кінських сил (270 к.с. забезпечує бензиновий мотор V6 та 130 к.с. – електричний двигун), тоді як середні витрати пального на шосе становлять 7,8 л/100 км. ![]() Kia Motors поки відхрещується від планів перетворювати Telluride на серійну модель. Проте історія компанії нараховує ряд прикладів, коли нові моделі автомобілів були дуже схожими на раніше продемонстровані концепти. Тому поява в лінійці Kia великого преміального кросовера вже найближчим часом може стати реальністю. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Участник
![]() Реєстрація: 29.05.2013
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0MT 4WD
Дописи: 203
Сказал(а) спасибо: 14
Поблагодарили 61 раз(а) в 36 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
"В Украину официально вернулся Hyundai Tucson! Именно так. Модель опять обрела имя, которое прочно укрепилось в сознании наших автолюбителей. Вот только теперь так называется не тот неприхотливый и скромный кроссовер, а автомобиль, по оснащенности близкий к лучшим представителям сегмента..." Подробнее [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Старейшина
![]() Реєстрація: 10.08.2009
Звідки Ви: Чернигов
Вік: 53
Авто: Тouareg 3.6
Дописи: 1.716
Сказал(а) спасибо: 449
Поблагодарили 461 раз(а) в 313 сообщениях
|
![]()
У нас в городе 14.01.официально презентация в хюндай центре будет проходить
__________________
Легко когда тяжело |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 14.07.2013
Звідки Ви: Kiev
Авто: Mazda CX-5 2.2D SkyActiv
Дописи: 3.855
Сказал(а) спасибо: 1.776
Поблагодарили 1.905 раз(а) в 768 сообщениях
|
![]() Цитата:
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 14.04.2009
Звідки Ви: Черкассы
Вік: 42
Авто: 2.0 4WD 5MT ГБО
Дописи: 2.288
Сказал(а) спасибо: 425
Поблагодарили 433 раз(а) в 274 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 14.07.2013
Звідки Ви: Kiev
Авто: Mazda CX-5 2.2D SkyActiv
Дописи: 3.855
Сказал(а) спасибо: 1.776
Поблагодарили 1.905 раз(а) в 768 сообщениях
|
![]()
Вам дать ссылку на мазду сх5 или рав4 которые в аналогичной комплектации стоят на 30000 грн. дешевле?)))) Это не имхо , это факт ..гугля в помощь))
__________________
![]() Востаннє редагував omts: 17.01.2016 о 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Старейшина
![]() Реєстрація: 31.08.2011
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 45
Авто: 2.0, бензин/ГБО, 5МТ, 4WD
Дописи: 1.038
Сказал(а) спасибо: 415
Поблагодарили 437 раз(а) в 205 сообщениях
|
![]()
Ну от вийшло мені трохи протестити нового Тушканчика ))
2.0 дизель (185к.с.), 4вд Поділюся своїми враженнями.... Зразу скажу, що інструктор був з салону пежо, тому багато чого не взнав (( Салон - просторий. Заднім пасажирам легко буде в дорозі за рахунок регулювання спинки сидіння. Водію також, легко регулюється сидіння по висоті. Нахил спинки не дуже зручний (в плані дістатися до колеса регулювання) але настроїти можна. Руль регулюється по висоті. Підлокотник зменшився, але, як мені здалося, в нього трохи зручніше розташування. Да, як задній пасажир сідав 2 рази і обидва рази вальнувся головою об дверний проєм. Панель приборів: Зручне розташування бортового компутера. А от, наприклад, регулювання обдуву - потрібно відволікатись вд дороги і пробувати влучити в кнопку з першого разу (можливо просто ще не звик). Радіо - виручає керування на кермі. Кнопки допомоги спуску та примусового ПП розміщені біля ричага АКП. Кнопка відключення ЄСП - залишилась на панелі і як на мене знаходиться не дуже в зручному місці. По їздовим характеристикам: Підвіска стала більш жорсткішою. Тому по трасі йде 160 як вкопаний. Повороти чіткі. Руль досить таки інформативний. Швидкість набирається легко. Гальма... Педаль гальма, блін, реагує на коливання повітря в салоні. Разів зо 5 мордою клював. Движок тяговитий і з легкістю тягне авто по снігу під досить таку похилу горку. Режим допомоги при спуску/підйомі не вдалось спробувати із вказаної вище причини (людина з іншого салону). Нерівності майже не відчуваються (варто вказати, що колеса Р17, але можливо ставити Р16 з вищим профілем), шумоізоляція на вищому рівні... Та й взагалі, авто здається більш зібраним. Але що мене роздратувало, а воно мене реально роздратувало, так це те, що при маневруванні спереду(зліва й справа) дуже велика сліпа зона. реально не знаєш, де знаходиться перепона. Запросто можна обдерти пороги при вивороті керма (особливо на пересічній місцевості чи в лісі)... мабуть до цього треба звикати. Ну і в добавок ну дууууже маленькі дзеркала заднього виду. Моя думка - Це авто для міста і для грунтових рівних доріг. Маневрування по полям і лісам - це вже не для нього... передній і задні звіси не зацінять глибоких ямок, водій десятим потом вкриється поки буде крутитися по бокам в пошуках "десь тут був пеньок". Вартість топової моделі - 933 тис. (на приклад Санта фе - від 1 020 000)... Я б вже брав санту. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Активист
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
|
![]()
Самый продаваемый в Европе Hyundai получил новый двигатель.
Это 1.7-литровый турбодизель мощностью 139 л.с., достигаемой при 4000 об/мин и максимальным крутящим моментом 340 Нм (в диапазоне 1750-2000 об/мин). Получив 7-ступенчатую коробку DCT с двумя сцеплениями, полноприводный кроссовер сможет экономить до 20% топлива по сравнению с прежним шестиступенчатым автоматом. Уменьшенные выбросы CO2 идут бонусом природе. Все это достигается, в том числе, и за счёт системы старт-стоп, которая будет устанавливаться на 1.7л и 2.0л. дизельные и 1.6л бензиновый двигатели. Причем, внедряя эту опцию, Hyundai обещает не увеличивать цену . Hyundai-Tucson Расход топлива для данной связки двигателя и коробки будет весьма скромным: 5,4 л на 100 км для городского режима, 4,7 л для загородного и 4,9 л для смешанного. Выбросы CO2 – 129 г/км. Максимальная скорость – 185 км/ч, разгон до сотни – 11.5с [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Активист
Реєстрація: 11.11.2009
Звідки Ви: Полтава
Вік: 51
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Дописи: 6.014
Сказал(а) спасибо: 1.185
Поблагодарили 1.060 раз(а) в 649 сообщениях
|
![]() Цитата:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Активист
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Новичок
Реєстрація: 28.02.2017
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON NEW 2016
Дописи: 12
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 4 раз(а) в 3 сообщениях
|
![]()
Стал счастливым обладателем Tucson New 2.0 Nu Ara blu! Комплектация express за 730к!
![]() Думал взят комплектацию дороже но кожа на корейцах меня не радует! Конкретно на этой моделе на тесдрайвовой машине красивая темно красная кожа стала ужасно грязно-крассной за 2500! Черна для лета это жесть, да и вообще кожа есть кожа! Так же в хозяйстве есть Аутлендер хл 3.0 на черной коже, это я Вам скажу приносит мало радости! В топе смысла его покупать нет, так как это цена будет прадо или сантафе! Итог в покупке нового авто, сильно радует только цвет! Двигатель форестера SH 2010г на котором я проехал 180к км и продал работал 3 раза тише чем машина с пробегом в 2000км! 3х литровый аутлендер работает так же намного тише чем новый Тушкан! Сначала был цокот форсунок, я особого внимания не обращал, так как знал эту проблему! После 0го ТО и заливки масла Shell hx8 я выпал в осадок) Зачем переплачивать больше было за дизель, на холодную и горячую на холостых отличить фактически не возможно ![]() Думаю слить Шелл и залить ZIK, может это решит эту проблему, хотя очень сомневаюсь ![]() ![]() ![]() ![]() По поводу коробки без щупа и что бы проверить уровень масла, нужно откручивать пробку и смотреть на струйку я вообще молчу ![]() Теперь о хорошем! Двигатель еще в отсечку не крутил, но едет примерно так же как и форестер SH 2.0 с 150л.с. Коробка работает без нареканий, хотя мне кажется что на аутлендере она шустрее, хотя я думаю тут время адаптации! Подогрев руля, который стоит для завода в 5$ оказался очень приятным бонусом! Ткань обивки салона очень приятная! Шумоизоляция на 3-ку!(3-ка потому что сравнивая с немцами можно ставить 2 а с японцами 4, среднее 3) Я думаю если сделать шумо и вибро изоляцию то шуб будет только от стекла! Сейчас стоит хакапелита7, дискомфорта от езды по асфальту нет! Очень энергоемкая подвеска и в меру жесткая! Что на 17 что на 19 дисках!(не уверен что она будет такой долго) Полный привод я думаю все понятно, тесты все смотрели! Проходимость по сравнению с тем же форем, на низком уровне!(но на рыбалку есть другие авто, это только для города) Скрипов и шумов не обнаружено!Правда не пускал, Вурдалаков, ставить сигнализацию и снимать и разбирать торпеду и обшивку! Масло планирую менять на 7500! Если не решит проблему ЗИК, буду менять на Мотюль! Надеюсь отьездить 100к и продать! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Активист
Реєстрація: 10.01.2008
Звідки Ви: -
Вік: 53
Авто: CRDI 4WD AT
Дописи: 5.775
Сказал(а) спасибо: 902
Поблагодарили 4.339 раз(а) в 1.585 сообщениях
|
![]() Цитата:
![]()
__________________
У автомобілі усе повинно бути зачіповане. |
|
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | хирург Тарас (03.02.2018) |
![]() |
#13 |
Пользователь
Реєстрація: 08.10.2017
Звідки Ви: Kharkiv
Авто: TUCSON
Дописи: 93
Сказал(а) спасибо: 24
Поблагодарили 12 раз(а) в 9 сообщениях
|
![]()
Старый и новый тушканчики, разбавленные ауди...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | grushechka (31.01.2018) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Киев Киев, приветствие на дорогах 2016 | Sergey5 | Киев - ФАФА Одноклубникам | 115 | 13.01.2017 17:28 |
Рекламные ссылки: |