|
Инструменты и оборудование для обслуживания авто Инструменты и оборудование для обслуживания в домашних (гаражных) условиях |
Рекламные ссылки: |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#11 |
Активист
![]() Реєстрація: 06.12.2011
Звідки Ви: Киев
Вік: 73
Авто: Tucson 2,0 4WD АКПП
Дописи: 9.969
Сказал(а) спасибо: 5.545
Поблагодарили 4.131 раз(а) в 1.955 сообщениях
|
![]()
Лампа розжарювання, підключена послідовно зі споживачем (тут-акумулятором), виступає в ролі "баретера" - стабілізатора струму.
Нажми для просмотра всего текста
Бажано через лампу пропускати приблизно половину її робочого струму.
Я колись так підзаряджав акумулятор ВАЗа: нестабілізований блок живлення 22-27 Вольт (5 Ампер макс.) - лампа 55 Ватт - акумулятор. Зарядка починалася струмом 3,5 Ампер, закінчувалася - близько 2 Ампер. Іноді робив це прямо на автомобілі, підключивши до однієї фари мінус блоку живлення. Звичайно, в ролику - маленька туфта. Від 15...18 Вольтового зарядника ноута лампа яскраво горіти не буде. Проте зарядити акумулятор можна. (*) Пояснення ефекту: опір холодної вольфрамової нитки приблизно у 10 разів менший, ніж у гарячої (при штатному струмі). Ось лампа і стабілізує струм, а напруга на лампі поступово змінюється.
__________________
Ведь это уже не бескрайний простор, Когда там стоит хоть один семафор! Востаннє редагував Tabbycat: 24.03.2013 о 11:04. |
![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Крым Акция: 111 лет автомобильной истории Крыма | prohvat | Крым - Новости, события | 0 | 17.09.2012 23:49 |
Система автомобильной безопасности Mobileye C2-270 | viktOr_Adessa | Бесполезные прибамбасы | 5 | 09.02.2011 20:02 |
Устройство автомобиля для начинающих | DRAKO | Описание конструкции, рекомендации по диагностике и ремонту | 2 | 17.12.2009 12:03 |
Рекламные ссылки: |