![]() |
#226 | |
Гость
Дописи: n/a
|
![]() Цитата:
Немного дополню. В КОаП про неисправности и переоборудование написано: Нажми для просмотра всего текста
Стаття 121. Порушення водіями правил експлуатації
транспортних засобів, правил користування ременями безпеки або мотошоломами Керування водіями транспортними засобами, що мають несправності гальмової системи, рульового управління, тягово-зчіпного пристрою, зовнішніх світлових приладів (темної пори доби) чи інші технічні несправності, з якими відповідно до встановлених правил експлуатація їх забороняється, або переобладнаними з порушенням відповідних правил, норм і стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного технічного огляду еще не редактированный, но в новом разница только про тех. осмотр. Под неисправный свет не попадает ксенон никак если он нормально отрегулирован. Востаннє редагував EarthKiller: 09.08.2011 о 11:10. |
|
![]() |
![]() |
#227 |
Участник
Реєстрація: 15.11.2010
Звідки Ви: Киев
Вік: 42
Авто: Туксон 2,0і, 4WD
Дописи: 414
Сказал(а) спасибо: 84
Поблагодарили 60 раз(а) в 41 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 29.07.2008
Звідки Ви: Україна, Київ
Вік: 46
Авто: Tucson, CVVT, 4WD, AT
Дописи: 3.225
Сказал(а) спасибо: 346
Поблагодарили 234 раз(а) в 177 сообщениях
|
![]() Цитата:
__________________
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" (c) Edmund Burke |
|
![]() |
![]() |
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: | VIC (09.08.2011) |
![]() |
#229 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 14.05.2010
Звідки Ви: Днепропетровск
Авто: Tucson 2/0 4WD AT
Дописи: 2.081
Сказал(а) спасибо: 518
Поблагодарили 497 раз(а) в 286 сообщениях
|
![]() Цитата:
![]() ![]()
__________________
Мнение автора может не совпадать с его точкой зрения |
|
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#230 |
Гость
Дописи: n/a
|
![]()
Международные договора насколько я помню не распространяются на внутреннее использование. Вот за границу когда едешь тогда оно будет применяться. Жаль не могу открыть ссылку - инет очень плохой.
Востаннє редагував EarthKiller: 09.08.2011 о 19:03. |
![]() |
![]() |
#231 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 12.09.2008
Звідки Ви: пока Одесса
Вік: 61
Авто: уже нет
Дописи: 2.770
Сказал(а) спасибо: 414
Поблагодарили 2.052 раз(а) в 790 сообщениях
|
![]()
+ 100 Вот и я думаю, чо мы копья ломаем, "будут - не будут", бубль гум какой то... Давайте подождем, что бы хоть за что то гайцы докапались, а потом будем искать противоядия!...
__________________
Толковый выбор приходит с опытом, а к нему приводит опыт бестолковый... |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
![]() |
#232 |
Гость
Дописи: n/a
|
![]()
Дык, так и я с этим согласен, разговор начался с того, что народ начинает паниковать по поводу закупки моб. станций для тех. осмотра на дорогах. Пытался обьяснить, что ничего в этом страшного нету)))
|
![]() |
![]() |
#233 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 14.05.2010
Звідки Ви: Днепропетровск
Авто: Tucson 2/0 4WD AT
Дописи: 2.081
Сказал(а) спасибо: 518
Поблагодарили 497 раз(а) в 286 сообщениях
|
![]() Цитата:
![]() ![]()
__________________
Мнение автора может не совпадать с его точкой зрения Востаннє редагував almond: 10.08.2011 о 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 25.05.2009
Звідки Ви: Киев, Троещина
Вік: 41
Авто: CRDI 5MT 4WD
Дописи: 2.489
Сказал(а) спасибо: 201
Поблагодарили 240 раз(а) в 144 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Гость
Дописи: n/a
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 25.05.2009
Звідки Ви: Киев, Троещина
Вік: 41
Авто: CRDI 5MT 4WD
Дописи: 2.489
Сказал(а) спасибо: 201
Поблагодарили 240 раз(а) в 144 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
ОФФ
не знаю таких среди людей, кто без этого может
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 25.05.2009
Звідки Ви: Киев, Троещина
Вік: 41
Авто: CRDI 5MT 4WD
Дописи: 2.489
Сказал(а) спасибо: 201
Поблагодарили 240 раз(а) в 144 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 14.11.2007
Звідки Ви: Київ
Вік: 56
Авто: 2.0i 4WD 5MT AS
Дописи: 3.115
Сказал(а) спасибо: 712
Поблагодарили 575 раз(а) в 345 сообщениях
|
![]()
Вступає в дію з 14 серпня.
Сам толком не з"ясовував ,бо мало часу... ![]() [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] Нажми для просмотра всего текста
13 серпня [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ], який спрощує життя автомобілістів.Тепер керувати чужим авто можна буде без довіреності. Не доведеться проходити і техогляд, крім комерційного пасажирського і вантажного транспорту.
Правда, інспектор, як і раніше, матиме право зупинити будь-який автомобіль на власний розсуд. Для цього водію не обов'язково порушувати правила. Раніше причини зупинки містилися у наказі МВС. Вони були розмитими, що давало міліції необмежені права. Тепер підстави закріплені у законі "Про міліцію" і вони чіткіші. Тим не менш, прав у даішників не поменшало. Законних причин зупинити авто настільки багато, що інспектор може піднімати жезл, не задумуючись. Наприклад, для перевірки документів або через схожість водія із злочинцем. Представитися і назвати причину зупинки - обов'язок працівника ДАІ. Коли міліціонер попросить показати документи - не варто давати йому їх в руки. Тепер документи потрібно пред'являти, а не передавати для перевірки, як це було раніше. Це записано в статті 16 закону "Про дорожній рух". Менше документів, більше прав Відтепер інспектору слід показувати лише водійське посвідчення та реєстраційний документ на автомобіль. Тим, хто перебуває за кермом чужого авто, не потрібно возити з собою довіреність від імені власника, а працівники підприємств, що користуються службовим транспортом, не зобов'язані пред'являти дорожні листи. Реєстраційний документ на авто - ось доказ, що водій користується автомобілем законно, вимагати "додаткових доказів" працівники ДАІ не мають права. Поліс "автоцивілки", як і раніше, потрібен. За його відсутність передбачений штраф, тож працівник ДАІ може його перевірити. Однак за новим законом інспектор може вимагати лише два документи: водійське посвідчення та реєстраційний документ на авто. Чи правомірною буде його вимога показати ще й страховий поліс? Логічно припустити: якщо водія зупинили для перевірки документів або встановлення особи, то запитати можуть лише водійське посвідчення та реєстраційний документ. Якщо зупинили за порушення правил та складають протокол або водій став учасником ДТП, можуть поцікавитися і наявністю поліса. І це буде в рамках закону. Техогляд майже скасували Прекрасна новина для автомобілістів: відтепер проходити техогляд не потрібно. Втім, це стосується не всіх: легкові автомобілі, що перевозять пасажирів і вантажі у комерційних цілях, повинні будуть діагностуватися один раз на два роки, таксі та вантажівки - раз на рік, автобуси - раз на півроку. Власникам цих транспортних засобів для проходження техогляду більше не потрібно буде звертатися в МРЕВ. Перевірити свій автомобіль можна буде на приватних СТО, які мають відповідний дозвіл. Держава лише видаватиме дозволи станціям, тож називатиметься техогляд не "державним", як було раніше, а "обов'язковим". Втім, нововведення не означають, що тепер можна буде не стежити за технічним станом авто. ДАІ активно закуповує мобільне обладнання, яке дозволить перевірити технічний стан транспортних засобів прямо на дорозі. Перевірка гальм у полі Правила дорожнього руху, як і раніше, забороняють керувати автомобілем, який має несправності: непрацюючі вночі фари, несправні гальма, рульове керування. За це передбачено штраф 340-425 гривень. За повторне порушення можуть позбавити права керувати транспортним засобом на півроку і навіть арештувати. Однак для діагностування авто на дорозі автоінспекції недостатньо мати сучасне обладнання. Потрібно, щоб закон передбачав таку процедуру. Інспектор повинен мати законні підстави змусити водія надати свій автомобіль для огляду і могти перемістити автомобіль у зручне місце - не на узбіччі ж перевіряти гальма. Нині таких прав у ДАІ нема, отже, поки не будуть внесені зміни до законів про дорожній рух, міліцію та до правил дорожнього руху, вимоги про проведення техогляду на дорозі можна ігнорувати. Якщо ж інспектор таки захоче затримати водія для проведення діагностики, варто поцікавитися, на яких підставах він це робить, і звернути увагу на те, що його дії мають ознаки перевищення влади, а за це передбачена кримінальна відповідальність за статтею 365 Кримінального кодексу. Страхування "всліпу" Зараз активно обговорюється питання, як поведуть себе страхові компанії у зв'язку із скасуванням державного техогляду. Раніше поліс "автоцивілки" можна було придати на будь-який автомобіль, незалежно від його технічного стану. Таку політику страховиків можна було зрозуміти - за станом транспортних засобів стежила ДАІ. Слідкувала погано, іноді з корупційними зловживаннями, але слідкувала. Тепер страхові компанії, виписуючи поліси цивільної відповідальності, можуть поцікавитися, на які автомобілі виписуються поліси, і який їх технічний стан. Чи не приведе страхування "всліпу" до збільшення ризиків та фінансових втрат компаній? Відповідь на це питання буде відома згодом, коли ДАІ матиме статистику ДТП, а страховики підсумують результати своєї роботи. Поки що достеменно відомо лише одне: закон не вимагає огляду авто для оформлення страховки. ДАІ без штрафів Скасування "класичного" державного техогляду є безумовним позитивом. Втім, у бочці меду мусить бути ложка дьогтю - штрафи за порушення правил. Раніше їх оплату контролювала ДАІ під час проходження чергового техогляду: якщо є несплачений штраф, його пропонували сплатити, і інцидент вичерпувався. Тепер сплату штрафів буде контролювати виконавча служба, яка робитиме це за загальними правилами. Тож якщо у водія є такий борг, до нього можуть застосувати засоби впливу: арештувати авто, помешкання, заморозити банківські рахунки. Спілкування з державним виконавцем навряд чи буде приємним, тому треба бути уважним і вчасно оплачувати штрафи, а ще краще - не порушувати. Є висока ймовірність, що скасування техогляду негативно вплине на аварійну ситуацію на дорогах, а це може призвести до відновлення державного техогляду. |
![]() |
![]() |
5 пользователя(ей) сказали cпасибо: | almond (11.08.2011), Bur (16.08.2011), Mayor (15.08.2011), Milaya_Ginger (14.08.2011), poputchik (14.08.2011) |
![]() |
#240 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 14.05.2010
Звідки Ви: Днепропетровск
Авто: Tucson 2/0 4WD AT
Дописи: 2.081
Сказал(а) спасибо: 518
Поблагодарили 497 раз(а) в 286 сообщениях
|
![]()
Особенно порадовал абзац "Перевірка гальм у полі" ! Едешь с семьей куда-нибудь, а тебя остановили и предлагают проверить, держит ли у тебя ручник
![]()
__________________
Мнение автора может не совпадать с его точкой зрения |
![]() |
![]() |
![]() |
Мітки |
техосмотр |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Янукович внезапно потребовал отменить техосмотр | ИгорьОК | Законодательство/Правила | 60 | 17.02.2011 08:17 |
Техосмотр в Одессе! | Gerard | Одесса - СТО-АЗС | 11 | 02.12.2010 11:46 |
ТЕХОСМОТР 2010 | Stan | Законодательство/Правила | 94 | 05.11.2010 07:18 |
Рекламные ссылки: |