|
Реєстрація | Articles | Все альбомы | ЧаПи | Календар | Новые темы | Пошук | Нинішні дописи | Позначити усі розділи як прочитані |
Установка Кто? Где? Как? Что? Сколько стоит? |
Рекламные ссылки: |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#11 | |
Старожил
![]() Реєстрація: 05.05.2012
Звідки Ви: Польша, Поморье (уже с Теслой)
Авто: Tesla Model3 LR AWD 21
Дописи: 942
Сказал(а) спасибо: 173
Поблагодарили 459 раз(а) в 241 сообщениях
|
![]() Цитата:
Будемо після вихідних додатково зв'язуватися, докладніше домовлятися про конфігурацію. Він пропонував в тому числі BRC й інших італійців, але я наразі запитав його про хорошу польску систему з OBD + bluetooth. По-перше, маю абсолютну певність що знайду майстра на кожному кутку, по-друге - зможу побавитися на смартфоні в статистику, діагностику або дрібні корекції без необхідністі підключати ноутбук кабелем, по-третє - не хочу переплачувати за італійську систему, бо наврядчі поверну кошти. Бачив що є навіть програми типу бортового комп'ютера на Android до адаптерів STAG з адаптером Bluetooth. На такі мої вимагання він запропонував STAG (Q-BOX Plus), форсунки HANA (колір не обговорювали, передбачую зелені), редуктор STAG 250 до к.с. (відповідає R01, до цієї моделі є підігрів). Чи я правильно розумію що STAG R01 не відрізняється якістю в гіршу сторону від Shark 1500 (знаю що останній максимально підтримує 200 к.с.)? Балон я попросив максимальний Atiker 72l 225х720mm + сховати газовий роз'єм до лючка, щоб не кидалася в око дірка на бампері (хочу спокійно заїзджати на паркінги торгових центрів, а всюди повішали заборону в'їхзду автівок на газі). Запитав також про якісні трубки Faro + Parker щоб не було ніде натяку на запах газу. |
|
![]() |
![]() ![]() |
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
SOCAR - Львов | FLAME007 | Львов - СТО-АЗС | 7 | 21.06.2012 22:11 |
Рекламные ссылки: |