VIC
14.01.2018, 15:06
Колись одна добра людина намагалася почистити клапан CVVT на моєму авто, але витягав на гарячому моторі і пошкодив, голова почала крутитися на самому клапані. Витягнув клапан, він виявився чистим, поставив на місце. Клапан продовжував працювати як слід, але через нього погнало масло.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
Прийняв рішення міняти клапан. Стандартно витягнути клапан, відкрутити болт кріплення і потягнути на себе, не вдалося, верхня частина відділилась від клапанної втулки. Голова клапана в руці, клапан всередині.
Придумав метод видалення.
Внутрішній діаметр каналу по якому ходить шток 9,5 мм. Взяв болт на 10, зняв фаску, болгаркою прорізав поздовжній паз на початку різьби болта, закрутив в канал і легеньким постукуванням зворотнього молотка вийняв корпус клапана. Перед вкручуванням болта всередину каналу напхав паклі, про всяк випадок, щоб стужка при нарізанні різьби не потрапила в масло. Тепер все ОК.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
Прийняв рішення міняти клапан. Стандартно витягнути клапан, відкрутити болт кріплення і потягнути на себе, не вдалося, верхня частина відділилась від клапанної втулки. Голова клапана в руці, клапан всередині.
Придумав метод видалення.
Внутрішній діаметр каналу по якому ходить шток 9,5 мм. Взяв болт на 10, зняв фаску, болгаркою прорізав поздовжній паз на початку різьби болта, закрутив в канал і легеньким постукуванням зворотнього молотка вийняв корпус клапана. Перед вкручуванням болта всередину каналу напхав паклі, про всяк випадок, щоб стужка при нарізанні різьби не потрапила в масло. Тепер все ОК.