Увійти

Показати повну версію : Заміна клапана CVVT


VIC
14.01.2018, 15:06
Колись одна добра людина намагалася почистити клапан CVVT на моєму авто, але витягав на гарячому моторі і пошкодив, голова почала крутитися на самому клапані. Витягнув клапан, він виявився чистим, поставив на місце. Клапан продовжував працювати як слід, але через нього погнало масло.

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
Прийняв рішення міняти клапан. Стандартно витягнути клапан, відкрутити болт кріплення і потягнути на себе, не вдалося, верхня частина відділилась від клапанної втулки. Голова клапана в руці, клапан всередині.
Придумав метод видалення.
Внутрішній діаметр каналу по якому ходить шток 9,5 мм. Взяв болт на 10, зняв фаску, болгаркою прорізав поздовжній паз на початку різьби болта, закрутив в канал і легеньким постукуванням зворотнього молотка вийняв корпус клапана. Перед вкручуванням болта всередину каналу напхав паклі, про всяк випадок, щоб стужка при нарізанні різьби не потрапила в масло. Тепер все ОК.

_VICTOR_
12.02.2018, 09:36
Афигеть..... А проблем то прокладочка-колечко за 3 грн + часок ебли с парой отверточек.

Зачем было приговаривать рабочий клапан.

Helge
16.02.2018, 12:53
Как узнать, в каком он состоянии? А то стрёмно вытягивать после таких рассказов. Если он забит или не работает, то будет ошибка или как?

adum
16.02.2018, 13:24
Как узнать, в каком он состоянии?
не мешай механизму работать.
Если он забит или не работает, то будет ошибка или как?
р0011

_VICTOR_
16.02.2018, 15:05
Ну это если ему совсем лапти, а так - только наверно к "официалам" и крутить одновременно контролируя заполнение ШИМ и соответсвенный угол опережения впуска.
Хотя если катушка целая - ломаться там реально нечему ...