|
Реєстрація | Articles | Все альбомы | ЧаПи | Календар | Новые темы | Пошук | Нинішні дописи | Позначити усі розділи як прочитані |
Рекламные ссылки: |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#31 |
Активист
![]() Реєстрація: 06.12.2011
Звідки Ви: Киев
Вік: 73
Авто: Tucson 2,0 4WD АКПП
Дописи: 9.969
Сказал(а) спасибо: 5.545
Поблагодарили 4.131 раз(а) в 1.955 сообщениях
|
![]()
Шляхом дзвінка в кол-центр. Була ситуація: далеко від дому глюканув телефон дружини. Витягнув акумулятор, вставив, а дружина забула пін-код. Я зі свого телефона дзвоню в кол-центр Лайф, пояснюю ситуацію. Було лише два запитання: 1 - сума останнього поповнення і 2 - номери останніх викликів.
Відповідаю - поповнив (приблизна дата), останні 5 дзвінків лише на мій номер. Продиктували пін-код і PUK-код. Шахраї можуть і поповнити телефон жертви, і ініціювати дзвінок жертви на певний номер (наприклад смс-кою).
__________________
Ведь это уже не бескрайний простор, Когда там стоит хоть один семафор! |
![]() |
![]() ![]() |
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Таблица обслуживания в электронном виде ) | tol2000 | Плановое и внеплановое ТО | 10 | 14.03.2014 19:27 |
Днепр Сравнение цен и качества обслуживания на разных СТО в Днепре | Bigbunker | Днепр - СТО-АЗС | 61 | 03.04.2013 20:50 |
Рекламные ссылки: |