PDA

Просмотр полной версии : Чому не завівся двигун.І таке буває.


Лірник
15.02.2011, 13:39
Три роки експлуатації такої проблеми як "не заводиться" для мене не існувало.
Дизель СРДІ чудово себе показав навіть при - 29 градусах.
Але вчора-проблема.
Крутнув пару разів і "здох".
Нагадаю-температура була -14 градусів.
Кілька спроб ні до чого не привели.
Причому катався я до цього нормально і "нічого не прєдвіщало".
Таке враження що "здох" акумулятор.
Але машинка у мене не стояла ніколи більше доби,а восновному їздила весь час.
Спроба завести від "прикурювача" від машинки сусіда теж ні до чого не призвела.
Стартер тупо не крутив і тільки смикався трошки.
При чому пікала сигналізація.
Я грішним ділом подумав,що то іммобілайзер барахлить,чи ще щось подібне.
Що характерно кабелі "прикурювача" аж нагрілися(не китайський!),а у сусіда навіть підгоріли щітки генератора.
Коротше-визвав я сьогодні зранку "техдопомогу".
Обдзвонив багато-ціни були від 200 до 350 гривень за "пуск".
Неслабо,нє?
Сьогодні знайшов за 100 гривень(із врахуванням приїзду на Троєщину і умовою,що ,якщо не запуститься,то нічого не платитиму.)
Приїхали точно в 9-00.
І почалося...

Лірник
15.02.2011, 13:50
У них було з собою спеціальний пусковий пристрій.
Десь хвилин двадцять нічого не виходило-стартер ледве смикався.
Перепробували купу різних варіантів(і сигналку відключали,і різні хитрощі).
В кінці кінців пішли на радикальні заходи-підключили одночасно пускове і генератор з акумулятором від їхньої машинки.
І чудо сталося-машинка завелася!
Я її не глушив а так і поїхав до офіціалів на СТО(подзвонив-вони сказали зразу приїхати).
Там перевіряли довго,хотіли розбирати двигун,викручувати свічки накалу і т.ін.
Потім сказали,що "здох" акумулятор,і типу-"давно пора було йому здохнути".
А,коли я погодився на заміну акумулятора(1250 гр.-ніфіга собі!),то електрик випадково виявив,що мінусова клема якось підозріло вільно крутиться.
Виявилось,що вона якось не так прикручена і не має повного контакту.В результаті зсередини вона абсолютно окислилась(шар окислу до 1 мм) і тому має величезний опір.
Якщо машинка тепленька,то сила току потрібна невелика і вистачало,але на холодній машинці(нагадаю -14) сила пускового току на дизелі велика і тупо не вистачало.
Цим і пояснюється "здохлий" акумулятор і неможливість запуску від "прикурювача"-а фіглі там-адже опір як у вакуумі!
Дивно що взагалі вдалося завестися.
Клему зняли,почистили,встановили як треба,зарядили акумулятор(і нічо і не здох)-завелася з пів-тика.
Завтра зранку перевірю як себе буде вести.
Прикметно,що грошей з мене не взяли ні копійки,бо останній раз клему знімали у них,коли міняли клапан.
Отаке от.

VIC
15.02.2011, 13:53
спасибо, поучительно [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Snayper
15.02.2011, 14:04
Да , спасибо за инфо.
П.С. А то что денег не взяли это вообще фантастика.

Andrew
15.02.2011, 14:28
Електрика-наука про неконтакти! [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] Пізнавально! [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Лірник
15.02.2011, 14:29
Ну чому фантастика?
Я у них постійний клієнт.
Наряд попередній є.
так що це-їхній "косяк".
Вони навіть самі на цьому наголосили.
ПиСи."Паритет" на Автозаводській.

Лірник
15.02.2011, 14:31
Електрика-наука про неконтакти! [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] Пізнавально! [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Саме цікаве те,що не видно візуально-там контакт як перевернутий мідний стаканчик.І все те чудо сховане всередині.
Тут пожалкуєш за звичайними жигулівськими хомутами,в яких все на виду.

~Cherry~
17.02.2011, 10:11
приеду у себя посмотрю, спасибо за информацию [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Snayper
17.02.2011, 11:37
Вчера вечером собрался ехать домой, ан нет не заводится ,дико трещит стартер и мигает приборка, ну думаю "приехали" тут охранник говорит " а у Вас целый день противотуманки горели" , сразу попустило понял что сел Акумм. Позвал товарища прикурили, завелась . Но вопрос остался открытым " почему не сработала автоматика и при открытии двери не погасли габариты и противотуманки ?"

Poshtarik
17.02.2011, 12:08
и при открытии двери не погасли габариты и противотуманки ?"
Машину мыл недавно? Концевик двери подмерз и не сработал

yuriy
15.02.2015, 11:13
Доброго времени суток, товарищи туксоноводы!
Не завёлся( на улице -5...) 2.0 CRDi, пробег 165 тыс. км.

- датчик давления топлива заменил 3 тыс.км назад (недешевое удовольствие 4000грн).

- свечи накаливания заменил неделю назад, тогда же делали диагностику, и никаких ошибок она не показала.

- аккум не новый, но стартер крутит исправно, хотя подсветка панели приборов пригасает в момент вращения стартера.

- лью исколючительно дизель-пульс на Окко, масло Мотул и все сопутствующие расходники меняю каждые 9-10 тыс. км. ставлю только оригинальные запчасти.

Подскажите, на что еще нужно обратить внимание?

omts
15.02.2015, 20:42
хотя подсветка панели приборов пригасает в момент вращения стартера.

Думаю проблема таки в акуме ... при нормальном акуме ни чего пригасать не должно.

VIC
15.02.2015, 22:11
Не завёлся( на улице -5...) 2.0 CRDi, пробег 165 тыс. км.
дизель не заводится в случаях

нет топлива (нет подачи, неисправен насос подкачки или ТНВД)
нет сжатия (недостаточное сжатие для вспышки)
не той температуры топливо (опять же недостаточно для вспышки)
нет воздуха (недостаточно воздуха будут попытки вспышек и черный дым)
неправильный угол валов (не будет копрессии)
неправильный момент впрыска (что вряд ли для Common Rail)
недостаточное давление масла для работы гидроусиленных форсунок с электроприводом

отсюда и копай

Tabbycat
15.02.2015, 23:32
мінусова клема якось підозріло вільно крутиться.
Виявилось,що вона якось не так прикручена і не має повного контакту.В результаті зсередини вона абсолютно окислилась(шар окислу до 1 мм) і тому має величезний опір.
Все правильно - стосовно пуску від СВОГО акумулятора. Але ж "крокодили" прикурювача чіпляються на зовнішню поверхню клеми. Де ж там зайвий опір або неконтакт?

VIC
16.02.2015, 00:46
Але ж "крокодили" прикурювача чіпляються на зовнішню поверхню клеми. Де ж там зайвий опір або неконтакт?
там малая площадь, от крокодилов разве что свой подзарядить

~Cherry~
16.02.2015, 12:19
Аналогичная проблема была у меня, решилось всё банально просто полной зарядкой аккума!)
Спасибо товарищам туксоноводам за совет:friends: