|
Регистрация | Статьи | Все альбомы | Справка | Календарь | Новые темы | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Рекламные ссылки: |
|
Опции темы | Опции просмотра |
22.09.2017, 22:17 | #1 |
Админ
Регистрация: 20.01.2008
Адрес: Київ
Возраст: 58
Авто: Тойота
Сообщений: 27,201
Сказал(а) спасибо: 3,287
Поблагодарили 6,807 раз(а) в 3,906 сообщениях
|
Момент запалення суміші 2,0 CVVT
Знаю, що момент запалення визначається відносно ВМТ, а от що є стартуючим імпульсом для іскроутворення на запуску і при роботі - сенсор положення колінчатого валу чи сенсор положення розподільного валу?
Питання спеціалістам хто знає напевне, без вангування
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * * |
23.09.2017, 11:11 | #2 |
Старожил
Регистрация: 02.07.2013
Адрес: Харьков
Авто: Nissan Rogue SV Premium
Сообщений: 766
Сказал(а) спасибо: 37
Поблагодарили 272 раз(а) в 160 сообщениях
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
Рекламные ссылки:
Датчик распредвала регулирует фазы, управляя системой CVVT. Это, как говорили у нас в ХАДИ, я "объяснил своими словами". |
Пользователь сказал cпасибо: | VIC (23.09.2017) |
23.09.2017, 15:44 | #3 |
Админ
Регистрация: 20.01.2008
Адрес: Київ
Возраст: 58
Авто: Тойота
Сообщений: 27,201
Сказал(а) спасибо: 3,287
Поблагодарили 6,807 раз(а) в 3,906 сообщениях
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
тобто момент запалення живе окремо від ЦВВТ?
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * * |
23.09.2017, 16:34 | #4 |
Старожил
Регистрация: 02.07.2013
Адрес: Харьков
Авто: Nissan Rogue SV Premium
Сообщений: 766
Сказал(а) спасибо: 37
Поблагодарили 272 раз(а) в 160 сообщениях
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
|
Рекламные ссылки: |
23.09.2017, 17:12 | #5 | |
Админ
Регистрация: 20.01.2008
Адрес: Київ
Возраст: 58
Авто: Тойота
Сообщений: 27,201
Сказал(а) спасибо: 3,287
Поблагодарили 6,807 раз(а) в 3,906 сообщениях
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
Цитата:
помічав часом (дуже рідко) після запуску нестабільні оберти двигуна протягом короткого часу, до 30 секунд, при цьому при спробі маніпулювати акселератором тенденція до приглохання, по МаксіСкану всі параметри без відхилень, тільки УОЗ пізнить, навіть не в нулях а -3 до -7 градусів відносно ВМТ ось і задумався, звідки підкидає несинхрон епізодично
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * * |
|
23.09.2017, 21:04 | #6 |
Старожил
Регистрация: 13.03.2016
Адрес: Хмельницкий
Возраст: 59
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Сообщений: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
До речі, був дуже здивований, коли побачив, що момент іскроутворення (кут випередження запалювання на холостих обертах) в двигуні з мікропроцесорною системою запалювання (!!!) абсолютно нестабільний і "гуляє" близько + 5-7 градусів по відношенню до норми. І, відповідно, оберти ХХ теж "гуляють" +/- 50 об.хв. У мене в автомобілях з контактними системами запалювання "гуляло" +/- 1 град. - спостерігав це за допомогою стробоскопу. І оберти "гуляли" +/- 20 об./хв. - спостерігав за допомогою цифрового тахометра. Дуже дивно.
Последний раз редактировалось sergio1965; 23.09.2017 в 21:06. Причина: уточнення |
23.09.2017, 21:45 | #7 |
Старожил
Регистрация: 13.03.2016
Адрес: Хмельницкий
Возраст: 59
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Сообщений: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
[QUOTE=VIC;466709]Знаю, що момент запалення визначається відносно ВМТ, а от що є стартуючим імпульсом для іскроутворення на запуску і при роботі - сенсор положення колінчатого валу чи сенсор положення розподільного валу?
Питання спеціалістам хто знає напевне, без вангування[/QUOTE Стартуючим імпульсом при запуску двигуна є інформація датчиків про положення КВ та РВ, датчиків про температуру ОР, тиску та температури повітря. |
23.09.2017, 21:49 | #8 | |
Старожил
Регистрация: 13.03.2016
Адрес: Хмельницкий
Возраст: 59
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Сообщений: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
Цитата:
|
|
23.09.2017, 23:04 | #9 | |
Админ
Регистрация: 20.01.2008
Адрес: Київ
Возраст: 58
Авто: Тойота
Сообщений: 27,201
Сказал(а) спасибо: 3,287
Поблагодарили 6,807 раз(а) в 3,906 сообщениях
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
Цитата:
хто пробував, без ДПКВ старт є?
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * * |
|
23.09.2017, 23:14 | #10 |
Старожил
Регистрация: 13.03.2016
Адрес: Хмельницкий
Возраст: 59
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Сообщений: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
На двигунах МеМЗ без ДПКВ не заводиться. Не думаю, що у нас заведеться.
Последний раз редактировалось sergio1965; 23.09.2017 в 23:14. Причина: помилка |
23.09.2017, 23:18 | #11 |
Админ
Регистрация: 20.01.2008
Адрес: Київ
Возраст: 58
Авто: Тойота
Сообщений: 27,201
Сказал(а) спасибо: 3,287
Поблагодарили 6,807 раз(а) в 3,906 сообщениях
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
помилився ДПРВ, без ДПКВ - 100% ні
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * * |
24.09.2017, 00:03 | #12 |
Активист
Регистрация: 11.11.2009
Адрес: Полтава
Возраст: 50
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Сообщений: 6,014
Сказал(а) спасибо: 1,185
Поблагодарили 1,060 раз(а) в 649 сообщениях
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
несколько раз приезжали авто с неисправным ДПРВ и авто заводилось. А определяли что ДПРВ не рабочее было очень просто, ГБО переставало работать так как некоторые газовщики сигнал оборотов брали с ДПРВ.
|
25.09.2017, 09:33 | #13 |
Старейшина
Регистрация: 19.03.2012
Адрес: Мелитополь
Возраст: 53
Авто: TUCSON 2,0 МТ4WD LPG
Сообщений: 1,760
Сказал(а) спасибо: 883
Поблагодарили 665 раз(а) в 266 сообщениях
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
Система СРВТ за отправную точку берет сигнал ДПКВ. И по данным остальных датчиков (ДПРВ, ДМРВ, ДД, Лямбда и др.) определяет угол опережения зажигания и время открытия форсунки (насыщенность смеси).
ДПРВ напрямую на момент зажигания не влияет. Без него (как и других датчиков, кроме ДПКВ) двигло все равно будет работать с чеком |
25.09.2017, 10:07 | #14 |
Админ
Регистрация: 20.01.2008
Адрес: Київ
Возраст: 58
Авто: Тойота
Сообщений: 27,201
Сказал(а) спасибо: 3,287
Поблагодарили 6,807 раз(а) в 3,906 сообщениях
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * * |
25.09.2017, 10:30 | #15 | |
Участник
Регистрация: 17.09.2016
Адрес: UA-KH
Возраст: 55
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Сообщений: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
|
Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT
Цитата:
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] |
|
Пользователь сказал cпасибо: | VIC (25.09.2017) |
Метки |
дпкв, дпрв, увз, уоз |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
2,0і клапан CVVT | Joice | DOHC 2.0 CVVT | 15 | 17.08.2018 17:23 |
Продам CVVT на 2,0 бенз. | radio-active | Двигатель, рулевое, трансмиссия, ходовая, тормозная система (Барахолка) | 0 | 04.12.2015 14:40 |
Флешка и отключение магнитолы в момент запуска двигла | beleg85 | Автозвук, сервисная электроника и электрика, обесшумка | 27 | 27.02.2013 17:18 |
Что такое крутящий момент и как он связан с мощностью двигателя? | VIC | Описание конструкции, рекомендации по диагностике и ремонту | 2 | 24.04.2011 11:37 |
DOHC 2,0 CVVT 5MT 4WD (2007, Vic) | VIC | Бортовой журнал Вашего TUCSONа | 13 | 12.07.2010 22:06 |
Рекламные ссылки: |