Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Двигатели TUCSON > Бензиновые > DOHC 2.0 CVVT

Примітки

Рекламные ссылки:

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 22.09.2017, 21:17   #1
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Вопрос Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Знаю, що момент запалення визначається відносно ВМТ, а от що є стартуючим імпульсом для іскроутворення на запуску і при роботі - сенсор положення колінчатого валу чи сенсор положення розподільного валу?
Питання спеціалістам хто знає напевне, без вангування
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.09.2017, 10:11   #2
Maga_7484
Старожил
 
Аватар для Maga_7484
 
Реєстрація: 02.07.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Nissan Rogue SV Premium
Дописи: 766
Сказал(а) спасибо: 37
Поблагодарили 272 раз(а) в 160 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Рекламные ссылки:
Датчик коленвала высчитывает момент ВМТ каждого поршня и даёт сигнал на искрообразование.
Датчик распредвала регулирует фазы, управляя системой CVVT.

Это, как говорили у нас в ХАДИ, я "объяснил своими словами".
Maga_7484 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
VIC (23.09.2017)
Старий 23.09.2017, 14:44   #3
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Цитата:
Допис від Maga_7484 Переглянути допис
Датчик коленвала высчитывает момент ВМТ каждого поршня и даёт сигнал на искрообразование.
Датчик распредвала регулирует фазы, управляя системой CVVT.
тобто момент запалення живе окремо від ЦВВТ?
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.09.2017, 15:34   #4
Maga_7484
Старожил
 
Аватар для Maga_7484
 
Реєстрація: 02.07.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Nissan Rogue SV Premium
Дописи: 766
Сказал(а) спасибо: 37
Поблагодарили 272 раз(а) в 160 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
тобто момент запалення живе окремо від ЦВВТ?
Думаю, БК берёт данные со всех датчиков для более точной работы ДВС. Так что если не прямо, то косвенно оно всё друг от друга зависит!
Maga_7484 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Рекламные ссылки:
Старий 23.09.2017, 16:12   #5
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Цитата:
Допис від Maga_7484 Переглянути допис
Думаю, БК берёт данные со всех датчиков для более точной работы ДВС. Так что если не прямо, то косвенно оно всё друг от друга зависит!
тепер чому я питаю....
помічав часом (дуже рідко) після запуску нестабільні оберти двигуна протягом короткого часу, до 30 секунд, при цьому при спробі маніпулювати акселератором тенденція до приглохання, по МаксіСкану всі параметри без відхилень, тільки УОЗ пізнить, навіть не в нулях а -3 до -7 градусів відносно ВМТ
ось і задумався, звідки підкидає несинхрон епізодично
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.09.2017, 20:04   #6
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

До речі, був дуже здивований, коли побачив, що момент іскроутворення (кут випередження запалювання на холостих обертах) в двигуні з мікропроцесорною системою запалювання (!!!) абсолютно нестабільний і "гуляє" близько + 5-7 градусів по відношенню до норми. І, відповідно, оберти ХХ теж "гуляють" +/- 50 об.хв. У мене в автомобілях з контактними системами запалювання "гуляло" +/- 1 град. - спостерігав це за допомогою стробоскопу. І оберти "гуляли" +/- 20 об./хв. - спостерігав за допомогою цифрового тахометра. Дуже дивно.

Востаннє редагував sergio1965: 23.09.2017 о 20:06. Причина: уточнення
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.09.2017, 20:45   #7
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

[QUOTE=VIC;466709]Знаю, що момент запалення визначається відносно ВМТ, а от що є стартуючим імпульсом для іскроутворення на запуску і при роботі - сенсор положення колінчатого валу чи сенсор положення розподільного валу?
Питання спеціалістам хто знає напевне, без вангування[/QUOTE

Стартуючим імпульсом при запуску двигуна є інформація датчиків про положення КВ та РВ, датчиків про температуру ОР, тиску та температури повітря.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.09.2017, 20:49   #8
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
тепер чому я питаю....
помічав часом (дуже рідко) після запуску нестабільні оберти двигуна протягом короткого часу, до 30 секунд, при цьому при спробі маніпулювати акселератором тенденція до приглохання, по МаксіСкану всі параметри без відхилень, тільки УОЗ пізнить, навіть не в нулях а -3 до -7 градусів відносно ВМТ
ось і задумався, звідки підкидає несинхрон епізодично
Після запуску двигуна система CVVT ще не повинна вступати в роботу і, відповідно, до кута випередження запалювання відношення мати не повинна.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Sympson (25.09.2017), VIC (23.09.2017)
Старий 23.09.2017, 22:04   #9
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Стартуючим імпульсом при запуску двигуна є інформація датчиків про положення КВ та РВ
Самий перший до ДПКВ, звідти облік, а от який з них визначає старт іскри...
хто пробував, без ДПКВ старт є?
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.09.2017, 22:14   #10
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
Самий перший до ДПКВ, звідти облік, а от який з них визначає старт іскри...
хто пробував, без ДПКВ старт є?
На двигунах МеМЗ без ДПКВ не заводиться. Не думаю, що у нас заведеться.

Востаннє редагував sergio1965: 23.09.2017 о 22:14. Причина: помилка
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.09.2017, 22:18   #11
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
На двигунах МеМЗ без ДПКВ не заводиться. Не думаю, що у нас заведеться.
помилився ДПРВ, без ДПКВ - 100% ні
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.09.2017, 23:03   #12
Stason-Tucson
Активист
 
Аватар для Stason-Tucson
 
Реєстрація: 11.11.2009
Звідки Ви: Полтава
Вік: 51
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Дописи: 6.014
Сказал(а) спасибо: 1.185
Поблагодарили 1.060 раз(а) в 649 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

несколько раз приезжали авто с неисправным ДПРВ и авто заводилось. А определяли что ДПРВ не рабочее было очень просто, ГБО переставало работать так как некоторые газовщики сигнал оборотов брали с ДПРВ.
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Stason-Tucson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 25.09.2017, 08:33   #13
Sympson
Старейшина
 
Аватар для Sympson
 
Реєстрація: 19.03.2012
Звідки Ви: Мелитополь
Вік: 54
Авто: TUCSON 2,0 МТ4WD LPG
Дописи: 1.760
Сказал(а) спасибо: 883
Поблагодарили 665 раз(а) в 266 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Система СРВТ за отправную точку берет сигнал ДПКВ. И по данным остальных датчиков (ДПРВ, ДМРВ, ДД, Лямбда и др.) определяет угол опережения зажигания и время открытия форсунки (насыщенность смеси).
ДПРВ напрямую на момент зажигания не влияет. Без него (как и других датчиков, кроме ДПКВ) двигло все равно будет работать с чеком
Sympson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 25.09.2017, 09:07   #14
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Цитата:
Допис від Sympson Переглянути допис
Лямбда и др
лямбда точно ні, оскільки до кінця прогріву петля відкрита
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 25.09.2017, 09:30   #15
adum
Участник
 
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 55
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
Типово Re: Момент запалення суміші 2,0 CVVT

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
Самий перший до ДПКВ, звідти облік, а от який з них визначає старт іскри...
Конечно ДПКВ ,ДПРВ(датчик фазы) ,в данном случае,нужен только для определения цилиндра в котором происходит так сжатия ,для фазированного впрыска ,в случае неисправности ДПРВ работает попарно-параллельный впрыск.....
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
adum зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
VIC (25.09.2017)
Відповідь

Мітки
дпкв, дпрв, увз, уоз

Параметри теми
Параметри перегляду

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
2,0і клапан CVVT Joice DOHC 2.0 CVVT 15 17.08.2018 16:23
Продам CVVT на 2,0 бенз. radio-active Двигатель, рулевое, трансмиссия, ходовая, тормозная система (Барахолка) 0 04.12.2015 13:40
Флешка и отключение магнитолы в момент запуска двигла beleg85 Автозвук, сервисная электроника и электрика, обесшумка 27 27.02.2013 16:18
Что такое крутящий момент и как он связан с мощностью двигателя? VIC Описание конструкции, рекомендации по диагностике и ремонту 2 24.04.2011 10:37
DOHC 2,0 CVVT 5MT 4WD (2007, Vic) VIC Бортовой журнал Вашего TUCSONа 13 12.07.2010 21:06

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 02:32.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 4,20304 секунды с 10 запросами