Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Система охлаждения

Примітки

Рекламные ссылки:

 
 
Параметри теми Параметри перегляду
Prev Попередній допис   Наступний допис Next
Старий 06.10.2019, 21:02   #35
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: температура двигателя

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Так, є такі місця, але якісне мастило має витримувати ці високі температури і забезпечувати міцну мастильну плівку, яка б не давала металу контактувати один з іншим і відводила б від поверхонь тепло без коксування. До того ж, чим нижча температура ОР, тим нижчою мала б бути і температура мастила і менший ризик його коксування.

Я ж маю на увазі, що при більш високій робочій температурі ОР збільшується і загальна температура двигуна та підкапотного простору, що в свою чергу підвищує температуру вхідного повітря, яке стає розрідженішим і легшим, що в свою чергу погіршує масове наповнення циліндрів. Як результат - зменшення ККД двигуна. Я, наприклад, вже давно від'єднав підігрів дросельного патрубка щоб дещо зменшити температуру впускного повітря. При їзді по заміських шосе це, думаю, дає досить невеличку перевагу, а ось при їзді містом в теплу і, особливо, спекотну погоду, це дає більш відчутний результат. Чомусь же в інжекторних двигунах забір повітря йде не з підкапотного простору, як у карбюраторних двигунах, а із зовні, де повітря мінімум в 2 рази холодніше. До речі, ще колись в автомобілі "Москвич -2140" забір повітря влітку здійснювався біля фори головного світла.
Висока температура потрібна для випаровування паливного аерозолю, інакше потрібне надлишкове збагачення суміші, тобто збільшення частки палива, інша річ коли безпосереднє впорскування, там є можливість ставити проміжний охолоджувач повітря

☆VIC☆
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 

Параметри теми
Параметри перегляду

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Не регулируется температура печки rus72 Кондиционер, отопление, вентиляция 17 01.08.2018 08:25
Мойка двигателя Gerard Двигатели TUCSON 68 03.04.2018 16:55
Температура ОЖ и периодичность долива Филыч Система охлаждения 110 07.08.2012 19:15
Чип 2,0 двигателя. Отчёт Бомж Доработка двигателя 86 15.04.2012 20:05

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 01:43.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 2,76347 секунды с 11 запросами