|
Реєстрація | Articles | Все альбомы | ЧаПи | Календар | Новые темы | Пошук | Нинішні дописи | Позначити усі розділи як прочитані |
Рекламные ссылки: |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#8 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
[QUOTE=Gonzo;469871]В чому плюси, складність реалізації, побічні дії, вартість, (якщо врахувати що я не гонщик, і мене цілком влаштовував двигун і до цього )), от в коробку я б передачу з заводу добавив )))
Питання зовсім не в тому гонщик ти чи ні. Газ - високооктанове паливо (ОЧ близько 105 од.), для якого необхідна висока ступінь стиснення (СС) - так він швидше згорає і значно легше випускним клапанам. Французькі двигуни, що з заводу обладнані ГБО для пропан-бутану, мають СС щось близько 14 од. Наш має 10,1 од., бо під 92-й бензин. До того ж, при збільшенні СС двигун стане економнішим. |
![]() |
![]() ![]() |
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Заміна дизельного двигуна Туксона на новий. | Лірник | Дизельный двигатель (CRDI) | 71 | 02.11.2016 09:47 |
Особенности прокладки клапанной крышки | Тушкан | DOHC 2.0 CVVT | 18 | 31.05.2016 17:37 |
необходим ремонт, течь прокладки ГБЦ | donbassaero | КИЕВ - СТО | 5 | 09.04.2015 17:15 |
Заміна заднього сальніка колінвала! | Bigimot | Дизельный двигатель (CRDI) | 6 | 29.12.2009 15:51 |
Рекламные ссылки: |