Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Подвеска, рулевое

Примітки

Рекламные ссылки:

 
 
Параметри теми Параметри перегляду
Prev Попередній допис   Наступний допис Next
Старий 04.06.2020, 11:43   #1
Колесик
Аксакал
 
Аватар для Колесик
 
Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
Типово Реанімація стійок стабілізатора

Недавно перебирав всю ходовку з заміною сайлентблоків , важелів розвальних болів, стійок і втулок стабілізатора. Сьогодні перебираючи Б/В запчастини вирішив реанімувати стійки стабілізатора (відразу скажу я не сторнник такого підходу але було цікаво що з цього вийде . стояли стійки CTR в них велике і маленьке пружинне кільце на пильнику і пластиковий картридж який випресовується! як що зняти (виковиряти) стопорну пластикову втулку!тті що на фото праворуч! фото я не робив але ось з інтернету пальці з пластикових картриджів теж легко вибиваються не зайвим правда буде нагріти картридж феном перед випресовкою, Палець я відполірував на войлочному кругу з пастою ДОІ. Картридж старанно вимив всередині а зовні паяльником впаяв 6 пластинок з консервної банки пластинки розміром 13х6 мм потім змастивши корпус стійки всередині запресував назад картридж з уже вставленим в нього змащеним пальцем!і вже потім вставив стопорну пластикову втулку, результат мене просто приголомшив! , палець ледь рухається! заклав нову змазку одів пильник який перед тим теж вимив і змастив силіконовим мастилом , одів пружинки і стійка як нова!, Все це робилося не для того аби заощадити на запчастинах, хоча це теж причина, це робилося аби запобігти передчасному виходу із строю цих стійок, бо стійки стабілізатора виходять з ладу через малу кількість змазки і негерметичність пильника тож усунувши ці дві причини можна збільшити строк експлуатації майже вдвічі! не зайвим буде нагадати, що розбиті втулки стабілізатора прискорюють вихід з ладу стійок бо з'являються удари, а це вже зовсім інші навантаження . PS намагайтесь купувати стійки стабілізатора в яких на пильнику ДВА! пружинних хомутика (великий і малий!) таке технічне рішення забезпечує кращу герметичність вузла!
Колесик зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 


Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Втулки стабілізатора Тушелюб Подвеска, рулевое 30 17.12.2013 18:46

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 00:54.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 0,93984 секунды с 11 запросами