![]() |
#26 |
Участник
Реєстрація: 07.10.2014
Звідки Ви: Малин, Житомирщина
Вік: 50
Авто: TUCSON,2.0i,газ,5МКПП,4WD
Дописи: 299
Сказал(а) спасибо: 43
Поблагодарили 33 раз(а) в 20 сообщениях
|
![]()
До речі, це вже я проходив. В позаминулому році я замінив вже зношений рідний двигунчик на схожий за розмірами та потужністю якийсь українського чи російського виробництва. Дув спочатку не гірше рідного, зараз щось не то. Але на регулювання обертів реагує адекватно - кожна рисочка на індикаторі чітко відчувається. Я не знаю, яким шляхом повітря йде в режимі тепла та в режимі охолодження, але і в тому і в іншому випадку подужність дмухання
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Проблеми зі стартером | Toljanos | Дизельный двигатель (CRDI) | 9 | 15.12.2016 21:22 |
Проблеми з дизельним двигуном після заміни прокладки ГБЦ і реміня ГРМ | Игорь Ковальский | Дизельный двигатель (CRDI) | 26 | 01.11.2016 18:25 |
Рекламные ссылки: |