|
Рекламные ссылки: |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#10 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 14.04.2009
Звідки Ви: Черкассы
Вік: 42
Авто: 2.0 4WD 5MT ГБО
Дописи: 2.288
Сказал(а) спасибо: 425
Поблагодарили 433 раз(а) в 274 сообщениях
|
![]()
Вчора заміряв зазори клапанів, тепер куплю або обміняю шайби клапанні наступних номерів або розмірів:
треба 22227-23610 Т=2,10 22227-23611 Т=2,11 22227-23612 Т=2,12 22227-23613 Т=2,13 22227-23614 Т=2,14 22227-23615 Т=2,15 22227-23616 Т=2,16 22227-23617 Т=2,17 22227-23618 Т=2,18 22227-23619 Т=2,19 22227-23620 Т=2,20 22227-23621 Т=2,21 22227-23622 Т=2,22 22227-23623 Т=2,23 22227-23624 Т=2,24 22227-23640 Т=2,40 22227-23641 Т=2,41 22227-23642 Т=2,42 22227-23643 Т=2,43 зайві на обмін 22227-23629 Т=2,29 22227-23630 Т=2,30 22227-23631 Т=2,31 22227-23632 Т=2,32 22227-23634 Т=2,34 22227-23638 Т=2,38 П.с. чекаю пропозицій можна нові і б/у Коротко сам процес. Те що не описано в підручнику---Як повернути шків? Зняти переднє праве колесо і через отвір у правому бризговику двигуна, торцева головка на 22, за болт кріплення шківа повертати по годинниковій стрілці. [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] Щоб поміряти зазори треба щуп, а краще делька з різним кроком. Нагадаю. Номінальний зазор для впускного клапана становить 0,17-0,23 мм, для випускного -0,25-0,31 мм. Мої. Випускні зазори від 0,08 до 0,25 мм, з восьми тільки один в нормі, тобто 0,25мм. Стоять шайби 2.28, 2.29, 2.32, 2.34. Впускні від 0,18 до 0,25, при чому з восьми були два по 0.25 , тобто понад норми. Стоять шайби 2.21, 2.30, 2.31, 2.33, 2.38. Як бачимо регулювати треба не тільки випускні. [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] Виймання шайб. Зі спец інструментів , що треба : 1)набір дрібних викруток ( підчепити шайбу), або щось гостре і довге, наприклад шило 2)крупніша викрутка, щоб надавити нею на штовхач клапана 3)магніт телескоп [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] 4)щуп--- чим дрібніший крок, тим краще Процедура виймання шайб не складна, але краще це робити у двох, один викруткою давить на штовхач клапана, а другий шилом через паз піддіває шайбу і магнітом її дістає. Мотор чистий --- ARAL рулить. [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] ВАЗовську приспособу, як пише книжка---імхо не рекомендую. [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] Всіх зі святами і рекомендую хто зволікає перевірити зазори негайно, особливо в кого ГБО. Востаннє редагував Evgen 2: 03.05.2014 о 14:22. |
![]() |
![]() ![]() |
Мітки |
гидрокомпенсаторы, клапана, регулировка клапанов |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Замена ремней ГРМ, регулировка клапанов | DANGER | Двигатели TUCSON | 107 | 20.07.2020 09:55 |
Харьков Проверка и регулировка зазоров клапанов - где ? | dak | Харьков - СТО-АЗС | 2 | 17.01.2017 10:29 |
Донецк регулировка клапанов | oleg/ | Донецк | 5 | 01.03.2016 14:38 |
Днепр регулировка клапанов | К12 | Днепр - СТО-АЗС | 14 | 19.11.2012 16:04 |
Киев СТО+ГБО+Регулировка клапанов+Эвакуатор (Подол) | Водник | Киев - Партнеры | 17 | 12.08.2012 22:07 |
Рекламные ссылки: |