|
Дизельный двигатель (CRDI) все что касается дизельных авто |
Рекламные ссылки: |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#1 |
Гость
Дописи: n/a
|
![]()
Двигун пройшов 80тис, лопнув поршень (ймовірна причина неправильна робота форсунки, лила), його парний поршень підклинив, приходиться шліфувати циліндри і ВАЛ. Виникла проблема що на наш вал немає ремонтних вкладишів, ті що дає програма, їх 5шт, відрізняються один від одного на 3 мікрони, тобто максисум на який можна проточить вал 9мікрон або 0.09мм, майстри фізично на таку товщину проточити не можуть. Чи сталкувався хтось з проблемою заміни вккладишів вала і шліфовкой вала, який є вихід з ситуаціїї?
Новий вал коштує +- 5000грн. |
![]() ![]() |
|
|
Рекламные ссылки: |