|
Реєстрація | Articles | Все альбомы | ЧаПи | Календар | Новые темы | Пошук | Нинішні дописи | Позначити усі розділи як прочитані |
4WD Трансмиссия трансмиссия полноприводных авто |
Рекламные ссылки: |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#1 |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]()
Порядок такий.
В морози я відчував, що машинка якось інакше їде, але не дуже звернув уваги, думав із-а морозу. Зараз потепліло сніг зійшов, а в мене рульом сложняк крутити. А вчора я на самому простому повороті побачив як закорівся ЕСП. Після декількох "тестів" я зрозумів, що в мене автоматично заблокувало диференціал. Пробував кнопкою клацати, нічого не дає. Сьогодні буду клему знімати з акумулятора. Ще скажіть мені де реле знаходиться, що виконує цю функцію, в чому може бути ще проблема??? І що могло вже статись негативного, що машина якийсь період їздила з заблокованим диференціалом? |
![]() |
![]() ![]() |
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|
Рекламные ссылки: |