|
![]() |
#1 |
Участник
![]() Реєстрація: 06.03.2009
Звідки Ви: Львів
Вік: 43
Авто: авео
Дописи: 235
Сказал(а) спасибо: 4
Поблагодарили 5 раз(а) в 1 сообщении
|
![]()
Приїхав з моря почало щось сильно гудіти на обертах.
Заїхав на сервіс - слухали, наслухали що це натяжний ролік. Мене це не влаштувало, приїхав додому зняв ремінь генератора, почав всьо крутити знайшов що звук іде при русі валу компресора кондиціонера. Поїхав до майстрів - послухали висновок підшипник. ![]() Итого: 150-Зняти поставити, 300-Робота з підшипником, 400-Заправка кондиціонера, 100-Ремінь (зняли поставили тріснув). ____ 950 грн. ![]() п.с. - В когось таке було, дорого, чи ні? Пробіг 38000 км |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
Якщо не то поправте. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
Як з роликів так і з шківа компресора кондиціонера випресовується підшипник і запресовується новий ,в шківі кондиціонера він закернений але кернення не надто масивне тому підшипник випресовується а потім знову керниться одна засторога !!, шків деталь дещо тендітна тому діяти треба обережно бо як що ви підігнете шків то це вирок!! прийдеться купувати новий ,я міняв на туксоні без проблем , нещодавно замінив на санта фе там підшипник другий але технологія ідентична А ще треба бути обережним аби не загубити регулюючу шайбу між ведучим флянцем і самим шківом.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]()
Який там розмір підшипника?
|
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
Там це де?? як що на санта фе фл 2011 рв що в мене то 35 52 20 Як що туксонівський то в мене на дизелі стояв NSK 30BD5222 Тобто внутрішній 30мм зовнішній 52мм ширина 20мм
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]() Цитата:
На нашому сервісі сказали, що для заміни шківа треба знімати компресор. Я посміявся і забрав машину. Вони готові на все, тільки б роботи лишньої зробити, щоб заплатили. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
Знімати зовсім його не потрібно !!,а от от відкрутити корпус компресора (не відкручуючи трубок хладагента) і повернути під кутом в сторону колісної арки треба!!, тоді зявляється більш менш нормальний доступ до шківа .
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]()
Знайшов, що на дизелі компресор можна обійти, якщо поставити ремінь 6PK1306.
|
![]() |
![]() ![]() |
3 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
![]() |
|
|
Рекламные ссылки: |