Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Двигатели TUCSON > Дизельный двигатель (CRDI)

Примітки

Дизельный двигатель (CRDI) все что касается дизельных авто

Рекламные ссылки:

 
 
Параметри теми Параметри перегляду
Prev Попередній допис   Наступний допис Next
Старий 11.11.2016, 20:23   #1
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Всім вітання.
Тепер можу написати про все. Катаюсь, перевіряю, всі баги ніби виправлено.
Початок.
Машинка моя пройшла 300 000 км за десять років.
Все обслуговування по графіку у Кирила на СТО на Фучіка.
Заміна масла, фільтрів, ременів і т. д. - чітко.
Проблеми накопичувались потроху.
"Чек" горить постійно - клапан ЄГР весь час трахає мізки.
Міняв його і чистив чотири рази. Чек знову загорається.
Упала потужність, збільшилась витрата пального.
На трасі при швидкості 110-120 було 10- 10,5 літрів.
Масло не " їло".
Почалися глюки і трабли при заводці - форсунки відпрацювали своє.
На 290 000 поміняв розпилювачі і мультиплікатори + капіталка форсунок.
Стало краще.
Але машинка була "тупа".
Нарешті машинка задимила - густий білий дим.
Вердикт майстрів - пробита прокладка ГБК і антифриз попадає в циліндри.
Попередня оцінка ремонту - 4000 гр. (без запчастин).
Вирішив робити у знайомого на СТО - там за півціни.
Після зняття ГБЦ , виявилось , що вся головка в тріщинах
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
, розподільчий вал має виробітку до 2 мм,
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
також виробітка на рокерах
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
, свічі накалювання - 2 штуки в хлам, а ще дві скоро теж там будуть.
Антифриз через тріщини потрапляв в циліндри.
Ніякої гарантії на те що робиться в циліндрах і з колінвалом ніхто не дає.

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Зверніть увагу скільки бруду і сажі в циліндрах.

Причина - всі в один голос заявляють що це або масло погане або солярка наша гавно(пардон).
Оскільки масло весь час міняв у Кирила, то грішу на солярку. За цей час і кілометраж дивно взагалі що ще їздила.
Що робити?
Як ремонтувати?
Читаємо далі.

Востаннє редагував Лірник: 11.11.2016 о 20:42.
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
5 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dimych (11.11.2016), garry_t (11.11.2016), Poshtarik (11.11.2016), Serg21 (27.11.2016), Tracert (14.11.2016)
 

Параметри теми
Параметри перегляду

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Заміна дизельного двигуна Туксона на новий. Лірник Дизельный двигатель (CRDI) 71 02.11.2016 09:47
Куплю Кронштейн кріплення кришки двигуна crdi Nazar Куплю, Приму в дар 0 27.01.2016 19:28
Киев Видел сегодня результат наезда на пешехода в Вышгороде VIC Киев - Новости, события 6 29.08.2012 13:29
Результат сложения Mayor Весёлые картинки 5 11.03.2010 16:29

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 21:32.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 0,96977 секунды с 12 запросами