|
Реєстрація | Articles | Все альбомы | ЧаПи | Календар | Новые темы | Пошук | Нинішні дописи | Позначити усі розділи як прочитані |
Дизельный двигатель (CRDI) все что касается дизельных авто |
Рекламные ссылки: |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#1 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
Всім вітання.
Тепер можу написати про все. Катаюсь, перевіряю, всі баги ніби виправлено. Початок. Машинка моя пройшла 300 000 км за десять років. Все обслуговування по графіку у Кирила на СТО на Фучіка. Заміна масла, фільтрів, ременів і т. д. - чітко. Проблеми накопичувались потроху. "Чек" горить постійно - клапан ЄГР весь час трахає мізки. Міняв його і чистив чотири рази. Чек знову загорається. Упала потужність, збільшилась витрата пального. На трасі при швидкості 110-120 було 10- 10,5 літрів. Масло не " їло". Почалися глюки і трабли при заводці - форсунки відпрацювали своє. На 290 000 поміняв розпилювачі і мультиплікатори + капіталка форсунок. Стало краще. Але машинка була "тупа". Нарешті машинка задимила - густий білий дим. Вердикт майстрів - пробита прокладка ГБК і антифриз попадає в циліндри. Попередня оцінка ремонту - 4000 гр. (без запчастин). Вирішив робити у знайомого на СТО - там за півціни. Після зняття ГБЦ , виявилось , що вся головка в тріщинах [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] , розподільчий вал має виробітку до 2 мм, [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] також виробітка на рокерах [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] , свічі накалювання - 2 штуки в хлам, а ще дві скоро теж там будуть. Антифриз через тріщини потрапляв в циліндри. Ніякої гарантії на те що робиться в циліндрах і з колінвалом ніхто не дає. [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] Зверніть увагу скільки бруду і сажі в циліндрах. Причина - всі в один голос заявляють що це або масло погане або солярка наша гавно(пардон). Оскільки масло весь час міняв у Кирила, то грішу на солярку. За цей час і кілометраж дивно взагалі що ще їздила. Що робити? Як ремонтувати? Читаємо далі. Востаннє редагував Лірник: 11.11.2016 о 20:42. |
![]() |
![]() ![]() |
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Заміна дизельного двигуна Туксона на новий. | Лірник | Дизельный двигатель (CRDI) | 71 | 02.11.2016 09:47 |
Куплю Кронштейн кріплення кришки двигуна crdi | Nazar | Куплю, Приму в дар | 0 | 27.01.2016 19:28 |
Киев Видел сегодня результат наезда на пешехода в Вышгороде | VIC | Киев - Новости, события | 6 | 29.08.2012 13:29 |
Результат сложения | Mayor | Весёлые картинки | 5 | 11.03.2010 16:29 |
Рекламные ссылки: |