Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Трансмиссия - АКПП, МКПП, раздатка, редуктор > 4WD Трансмиссия

Примітки

4WD Трансмиссия трансмиссия полноприводных авто

Рекламные ссылки:

 
 
Параметри теми Параметри перегляду
Prev Попередній допис   Наступний допис Next
Старий 25.12.2010, 10:12   #1
Toljanos
Аксакал
 
Аватар для Toljanos
 
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
Типово Автоматично заблокувався диференціал!!!

Порядок такий.
В морози я відчував, що машинка якось інакше їде, але не дуже звернув уваги, думав із-а морозу.
Зараз потепліло сніг зійшов, а в мене рульом сложняк крутити. А вчора я на самому простому повороті побачив як закорівся ЕСП. Після декількох "тестів" я зрозумів, що в мене автоматично заблокувало диференціал. Пробував кнопкою клацати, нічого не дає. Сьогодні буду клему знімати з акумулятора. Ще скажіть мені де реле знаходиться, що виконує цю функцію, в чому може бути ще проблема???
І що могло вже статись негативного, що машина якийсь період їздила з заблокованим диференціалом?
Toljanos зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 


Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 01:15.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 3,56009 секунды с 11 запросами