Перегляд одного допису
Старий 22.07.2022, 15:21   #1
Колесик
Аксакал
 
Аватар для Колесик
 
Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
Типово Відповідь: Re: Відповідь: Re: Замена опор аммортизаторов

Цитата:
Допис від Лыжник Переглянути допис
Якщо не секрет, яким же то чином має масло прогрітись в аморті? Наїздив на тушкані за 400 к, їздив в жорсткі морози так як і влітку, і пробої ловив по принципу більша швидкість менше ям, аморти служили в районі 100тис. хз що ви робите з машинами що аморти при 40 міняєте, а помпу при 150
Та які тут секрети - проста фізика масло в амортизаторі постійно циркулює з одного резервуара і інший і таким чином нагрівається тож взимку в сильні морози слід перші пару кілометрів берегтися від жорстких пробоїв і сильної розкачки на ямах! це відомо з давніх давен холодне масло при жорстких пробоях здатне вивести з ладу сальники і клапани Що до як ви так їздите то на будь яку машину тим більше машину якій вже 18 років існує статистика поломок іноді це ще називають болячками моделі тож не секрет що амортизатори в тушканчика - слабке місце як не крути тому і вилітають через 40-50 тис рідні виходжують довше але рідко доживають до 100 тис і мають при тому задовільний стан.
Колесик зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 1,68100 секунды с 10 запросами