Цитата:
Сообщение от Gonzo
...........................
Або я щось не розумію, нащо ці поневіряння?)) через якусь літру масла в міжінтервальній заміні.
|
Якби умовно 1 л на 10 тис. км, я би зовсім не переймався, а так виходить, що 1,8. Я розумію, що в інструкції по експлуатації авто написано, що 1 л на 1000 км в нормальних (не важких) умовах це цілком допустимі втрати, але особисто я такі витрати вважаю якоюсь нісенітницею - це дуже багато, хіба що при обертах під 5000 - 6000. Думаю спробувати залити добавку Ресур чи РиМет і перевірити як це вплине, позитивний досвід такого використання є. Там використовуються м'які кольорові метали за принципом теорії вибіркового переносу в зони тертя (триботехніка, колись вивчав цю науку в інституті). Сподіваюся. що канали клапану CVVT пропустять цю дрібнодисперсну структуру - мастильний фільтр же пропускає.