Цитата:
Допис від sergio1965
Я проїхав на газу близько 50 тис. км (загальний пробіг - 140 тис. км). Режим роботи двигуна - 2 - 3 тис.об./хв., рідко "докручую" до 3,5, але в плані профілактики на бензині "кручу" до 4,5 - 5 тис.об./хв. Перевіряю і регулюю зазори один раз на два роки - приблизно через 20 тис. км. В те, що можна наїздити на газу 45 тис. км і немає потреби в регулюванні - майже не вірю. Хіба що встановлене дороге ГБО і дуже точно налаштоване, але про це нехай розкажуть власники таких ГБО.
|
не знаю про какие такие дорогие ГБО разговор, у меня простой Тамасето поставил на 127000 км, сейчас 170000км. делал ТО (замена масла), так мастер сказал что клапана надо бы подрегулировать (стучат), сам я не слышал, и друг тоже говорит что нормально. ЕЩЕ НИ РАЗУ не регулировал клапана. Поэтому думаю уже не сопротивляться а просто на всякий случай сделать такую проверку. Кстати мастер в АТЛ (где обслуживаюсь) в Чернигове, сказал что шайбы по 250гр/шт - что скажете, это нормальная цена?? и шлифовать их сказал нельзя, т.к. покрыты спец покрытием.