Перегляд одного допису
Старий 08.07.2020, 10:18   #93
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Цитата:
Допис від kym Переглянути допис
именно это я и пытаюсь сказать уже несколько раз - не слышно....
ориентируйтесь как работает подобный туксон с таким же двигателем на акпп
проедьте пассом с кем-то
и не насилуйте его обортами
ибо через время начнется - памагите!....
особенно на газу......
1. Двигун високообертовий, макс. оберти 6500, з макс. крут. моментом на 4200. Це нікому нічого не каже ? Високообертові двигуни не люблять насилля низькими, до 2000, обертами. Принаймні, до 2000 віддача значно менша, а питомі витрати палива більші (якщо пригадати, власне, тему цього розділу).
2. АКПП має зовсім інші передаточні значення. Так, для зручності (лінивості) водія це плюс, а для двигуна, звісно, не смерть, але, якщо тримати правильні оберти, то МКПП краще, безумовно, якщо АКПП не 8-ступенева. Не задумувалися, для чого роблять такі багатоступеневі КПП ? Для найоптимальніших/найекономічніших режимів роботи двигуна.
3. Про насилля високими, вищими 4000, особливо, на газу, мова не йдеться. Хоча яке насилля, якщо при цих обертах двигун найкраще тягне (це зона макс. крутного моменту) ? Скоріше, це психологічне/акустичне насилля над водієм, який думає, що низькі оберти для високообертового двигуна це найкращий/найекономніший режим (якщо пригадати, власне, тему цього розділу).
4. Стверджую, що саме краще для нашого двигуна - 2 - 3 ткм. І для бензину, і, особливо, для газу.

Востаннє редагував sergio1965: 08.07.2020 о 11:45.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Doutor (08.07.2020)
 
Время генерации страницы 0,64278 секунды с 9 запросами