Перегляд одного допису
Старий 21.06.2020, 11:18   #21
Doutor
Аксакал
0230
 
Аватар для Doutor
 
Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
Типово Re: Причины высокого расхода: простые техники экономного вождения

Цитата:
Допис від SOM Tucson Переглянути допис
Тобто, якщо попереду незначний але затяжний спуск, є сенс розігнатися, наприклад, до 60-70 км/год і переключити на 4-у передачу для підняття обертів незважаючи на гальмування двигуном чи, все ж, котитися на 5-ій без гальмування двигуном, але зі швидшим падінням обертів (хоча, в такому випадку і сам через трохи мусиш перейти на 4-у із затуханням швидкості)?

Отправлено с моего Redmi 5 Plus через Tapatalk
Усе залежить від обертів, на яких відсікається вприск на нажих двигунах. Поки що, точні цифри ніхто не озвучив.
Я, взагалі, не фанатію цією темою, тобто "тільки так і все". Системно стараюся докатуватися до світлофора, чи спускатися з горки накатом на передачі, але інколи бувають ситуації, що вмикаю нейтраль, щоб не втрачати швидкість через гальмування двигуном.
__________________
Doutor зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 0,70411 секунды с 9 запросами