Перегляд одного допису
Старий 19.08.2019, 08:52   #350
Evgen 2
Аксакал
 
Аватар для Evgen 2
 
Реєстрація: 14.04.2009
Звідки Ви: Черкассы
Вік: 42
Авто: 2.0 4WD 5MT ГБО
Дописи: 2.288
Сказал(а) спасибо: 425
Поблагодарили 433 раз(а) в 274 сообщениях
Типово Re: Поломка переключения направления обдува.

Вчора добрався і я до цієї проблеми і от що виявив цього разу!!!
1. Зламався актуатор на положенні "поток тільки в лице"
2.Коли зняв управляючий грибок, рукою з напрягом відкрив положення "ноги"---залипло добре, після того як зірвав стало відкриватись на ура.

Імхо, чому залипло:
1)колись давно задував піну через вент канали і не саму дорогу (K2 польську, потім Runway китай) вже пару років тільки через дренаж але мабуть щось залишилось, коли доліз туди пальцем виявив---паралон сухий і в гарному стані, а на пластику вент каналу -трохи липкої грязюки, довгою викруткою і мокрою тряпкою відтер швидко, було зовсім небагато.
2)фактор залипання може збільшуватись коли заслонки стоять довго в одному положенні---в мене актуатор зламався остаточно десь рік тому.
п.с. фото позичив у Doutor


П.с. тепер питання по шестерні треба макет хто робив підкажіть актуальну і перевірену ссилку.
Evgen 2 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Vik-440 (19.08.2019)
 
Время генерации страницы 0,94015 секунды с 9 запросами