Цитата:
Сообщение от Evgen 2
А версію з непопаданням в режим на компі і по факту заміненого актуатора розглядали?
п.с. в мене другий по рахунку, звернуло відразу після заміни, думаю що банально не попав в режим
|
Не знаю, скільки разів міняв, жодного разу такого не було. Мозок клімату сам підлаштовується під виставлений режим, та й читав про це - самоналаштування.
Хоча, я завжди робив мітку, під яким кутом був "грибок" актуатора, та намагався приблизно виставляти такий самий кут при монтуванні.
Пояснюватися може простіше - при монтуванні актуатора не попав одним з трьох штифтів важелів заслонок у пази направляючих "грибка". Особливо, верхнім, бо він там нефіксовано бовтається, я його зачіпляв першим, і поки попадав іншими, він декілька разів вискакував. Через це, "грибок" міг спіймати клина одразу після установки.
Цитата:
Сообщение от Evgen 2
п.с. перший звернуло зимою в добре прогрітій машині в режимі авто і застряг він не в режимі лобового, точно памятаю як важко було по ранкам розморожувати лобове
|
У мене завжди після поломки залишався в режимі обдуву лобового. У багатьох - теж так, але ж не 100%.
Взагалі, робив дослідження саме по моїй ситуації, і знайшов механічні вади, які впливають на підклинювання актуатора, тому й виправив їх. Це не заперечує існуванню інших причин, як і тієї, на яку неодноразово вказував шановний VIC, бо актуатор - прилад не суто механічний.