Показать сообщение отдельно
Старый 14.08.2019, 10:48   #347
Doutor
Аксакал
0230
 
Аватар для Doutor
 
Регистрация: 12.02.2017
Адрес: Краматорськ
Возраст: 49
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Сообщений: 4,341
Сказал(а) спасибо: 3,005
Поблагодарили 2,168 раз(а) в 830 сообщениях
По умолчанию Re: Поломка переключения направления обдува.

Рекламные ссылки:
Цитата:
Сообщение от Evgen 2 Посмотреть сообщение
А версію з непопаданням в режим на компі і по факту заміненого актуатора розглядали?
п.с. в мене другий по рахунку, звернуло відразу після заміни, думаю що банально не попав в режим
Не знаю, скільки разів міняв, жодного разу такого не було. Мозок клімату сам підлаштовується під виставлений режим, та й читав про це - самоналаштування.
Хоча, я завжди робив мітку, під яким кутом був "грибок" актуатора, та намагався приблизно виставляти такий самий кут при монтуванні.
Пояснюватися може простіше - при монтуванні актуатора не попав одним з трьох штифтів важелів заслонок у пази направляючих "грибка". Особливо, верхнім, бо він там нефіксовано бовтається, я його зачіпляв першим, і поки попадав іншими, він декілька разів вискакував. Через це, "грибок" міг спіймати клина одразу після установки.

Цитата:
Сообщение от Evgen 2 Посмотреть сообщение
п.с. перший звернуло зимою в добре прогрітій машині в режимі авто і застряг він не в режимі лобового, точно памятаю як важко було по ранкам розморожувати лобове
У мене завжди після поломки залишався в режимі обдуву лобового. У багатьох - теж так, але ж не 100%.

Взагалі, робив дослідження саме по моїй ситуації, і знайшов механічні вади, які впливають на підклинювання актуатора, тому й виправив їх. Це не заперечує існуванню інших причин, як і тієї, на яку неодноразово вказував шановний VIC, бо актуатор - прилад не суто механічний.
__________________
Doutor вне форума   Ответить с цитированием Вверх
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Evgen 2 (14.08.2019), Vik-440 (16.08.2019)
 
Время генерации страницы 0.45168 секунды с 9 запросами