Перегляд одного допису
Старий 20.02.2019, 16:16   #384
Tabbycat
Активист
0193
 
Аватар для Tabbycat
 
Реєстрація: 06.12.2011
Звідки Ви: Киев
Вік: 73
Авто: Tucson 2,0 4WD АКПП
Дописи: 9.969
Сказал(а) спасибо: 5.545
Поблагодарили 4.131 раз(а) в 1.955 сообщениях
Типово Re: Замена рабочей жидкости (масла) АКПП

Вирішив зробити дві часткові заміни АТФ. Під час зливання у перші секунди витікала трохи темна непрозора рідина, потім почала світлішати.
Залили 4 літри "рідної" (ZIC ATF SP-3). Майстер дав команду запустити двигун і пошурувати селектором, затримуючи по 5 секунд у кожному положенні. Спочатку я злякався: перевів з R на N і оберти почали відчутно гуляти, поступово стабілізуючись. D-1-2-1-D- практично не гуляли, знову N - почали гуляти. Після цього майстер промив дросельну засувку і регулятор ХХ. Випустив на короткий тест-драйв, 3 км в усіх режимах, в т.ч. заднім ходом. "Гуляння" на нейтралі поменшало. Після 10 км стало практично непомітним. Мабуть АТФ заповнило все що потрібно і не створювало нештатного опору.
Переключення тихі, м'які (власне як і до того). Вдома долив 300 мл.
Після 100-200 км знову зроблю часткову заміну і три нерозкорковані літрові пляшки АТФ поверну в магазин. Я це обговорив під час купівлі.
__________________
Ведь это уже не бескрайний простор,
Когда там стоит хоть один семафор!
Tabbycat зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
alexboy (06.05.2019)
 
Время генерации страницы 1,37290 секунды с 10 запросами