Re: Замена рабочей жидкости (масла) АКПП
Вирішив зробити дві часткові заміни АТФ. Під час зливання у перші секунди витікала трохи темна непрозора рідина, потім почала світлішати.
Залили 4 літри "рідної" (ZIC ATF SP-3). Майстер дав команду запустити двигун і пошурувати селектором, затримуючи по 5 секунд у кожному положенні. Спочатку я злякався: перевів з R на N і оберти почали відчутно гуляти, поступово стабілізуючись. D-1-2-1-D- практично не гуляли, знову N - почали гуляти. Після цього майстер промив дросельну засувку і регулятор ХХ. Випустив на короткий тест-драйв, 3 км в усіх режимах, в т.ч. заднім ходом. "Гуляння" на нейтралі поменшало. Після 10 км стало практично непомітним. Мабуть АТФ заповнило все що потрібно і не створювало нештатного опору.
Переключення тихі, м'які (власне як і до того). Вдома долив 300 мл.
Після 100-200 км знову зроблю часткову заміну і три нерозкорковані літрові пляшки АТФ поверну в магазин. Я це обговорив під час купівлі.
__________________
Ведь это уже не бескрайний простор,
Когда там стоит хоть один семафор!
|