Перегляд одного допису
Старий 26.10.2018, 16:48   #383
Колесик
Аксакал
 
Аватар для Колесик
 
Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
Типово Відповідь: Re: Відповідь: Re: Відповідь: Re: Сцепление и пробка

Цитата:
Допис від Logan3x Переглянути допис
Из чего их сейчас делают?
найдорожчий на сьогодні вижимний під брендом LUK 500121810 1187 гр. на АВТО ПРО але чомусь я майже впевнений що там в коробці лежить все той же валео .Я міняв щеплення на своєму туксончику (Дизель 2л 113кс 2008 рв) три рази і все через тріск при їзді внатяг , все було як і у всіх все працює машинка їде але тріщить внатяг , Але я з тих водіїв які не можуть заспокоїтися поки з машиною щось не так!!! тріск мене доставав і я вирішив замінити щеплення перший раз взяв повний комплект САКС коли поставили все було ідеально але через 20 тисяч тріск знову появився і я замінив щеплення ще раз поставив комплект валео він відходив 25 тисяч і коли я зрозумів що причина тріску не в щепленні я вирішив замінити вал і шестерню 5 передачі і підшипник деференціала для гарантії на цей раз я взяв все оригінал !! але там лежало валео!!! доречі сакс і валео просто близнюки!! тілки на сакс напис і сакс і валео а на валео звісно тільки валео.. Зараз я розумію що в туксона це слабке місце і причина чому в одних ходить довше в інших менше тільки в стилі їзди і умовах експлуатації... так що робіть висновки... одного не робіть точно - не їздіть внатяг!! і да після заміни вала і шестерні все запрацювало як треба!!
Колесик зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Logan3x (26.10.2018)
 
Время генерации страницы 0,19168 секунды с 9 запросами