Перегляд одного допису
Старий 09.03.2018, 12:59   #11
newbe
Старожил
0156
 
Реєстрація: 05.05.2012
Звідки Ви: Польша, Поморье (уже с Теслой)
Авто: Tesla Model3 LR AWD 21
Дописи: 942
Сказал(а) спасибо: 173
Поблагодарили 459 раз(а) в 241 сообщениях
Типово Re: Выбор системы ГБО на Туксон

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Тобто, стружка десь засяде і підклинить маслознімальні кільця ? Але першим йде компресійне кільце, і якщо вони підклиниться, то має зменшитися компресія, але не факт, що у всіх циліндрах однаково - якомусь з циліндрів може "поталанити"... В моєму двигуні 12-11,5-11,5-12 атм. Колектор не знімали. Чи просто компресійні кільця втратять здатність повноцінно рухатися ? Це теоретично, а можливо хтось бачив все на свої очі ?
Стружка досить дрібна, і з часом риси затираються. Мені здається що різницю в компресії можна побачити тільки на сухому двигуні. На холодну там все одно герметиком спрацює плівка мастила.
Не хотів лякати, вибачаюсь. Передаю як польські газівники наставляють.
Якщо масло буде зникати - спробувати більш в'яке мастило.
newbe зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 0,32236 секунды с 9 запросами