Re: Бортовий журнал Вокас - Tucson База Аква Сільвер
Грудень видався дуже напруженим,тому авто ще детально не обмацав,ярлики та скотч
ще не здер і проїхав лише 100 км.
Але вже встиг:
-прочитати мануал,та здивуватись - граматичним,та фактичним помилкам( R15 колеса,наприклад)-
невже не було грошей заплатити філологу?,- багатьом запитанням на форумах(читайте уважніше
інструкцію)
-з*ясувати,що комплектація максимальна(як для бази)-і шухляда під пас.сідалом,і комп
6-позиційний,і сонцезахисні козирки з подовжувачами,підоголовники регулюються і по нахилу,
навіть 2 саморізи у спецпакетику-для номерів.Тільки колесні диски старого зразка
-тиск у шинах стандартний,як на машині з салона - 3 атм.Знизив до 2,1-стало краще,але
сподывався на більш м*яку підвіску
-відламати шматок пластикового пильника(типа захисту піддона),не дуже переймаюсь,
знаю,що багато ламають,поставлю металевий на ТО
-зрадіти пластиковому обвісу(гараж ще у стадії оздоблювальних робіт і шматочком залізяки
чиркнув 1мм не по фарбі - видно тільки під мікроскопом
-рипить підлокітник двері водія
-шкіра керма геть не слизька
-трохи звикнути до габаритів(ТТТ)
-дуже зручно користуватися ручкою glass багажника
-поперечина у багажнику дуже-дуже легко дряпається
|