Перегляд одного допису
Старий 14.01.2018, 15:06   #1
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Радость Заміна клапана CVVT

Колись одна добра людина намагалася почистити клапан CVVT на моєму авто, але витягав на гарячому моторі і пошкодив, голова почала крутитися на самому клапані. Витягнув клапан, він виявився чистим, поставив на місце. Клапан продовжував працювати як слід, але через нього погнало масло.
Результат



Прийняв рішення міняти клапан. Стандартно витягнути клапан, відкрутити болт кріплення і потягнути на себе, не вдалося, верхня частина відділилась від клапанної втулки. Голова клапана в руці, клапан всередині.
Придумав метод видалення.
Внутрішній діаметр каналу по якому ходить шток 9,5 мм. Взяв болт на 10, зняв фаску, болгаркою прорізав поздовжній паз на початку різьби болта, закрутив в канал і легеньким постукуванням зворотнього молотка вийняв корпус клапана. Перед вкручуванням болта всередину каналу напхав паклі, про всяк випадок, щоб стужка при нарізанні різьби не потрапила в масло. Тепер все ОК.
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
4 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Anch (19.01.2018), Dimych (14.01.2018), Tabbycat (14.01.2018), Мих@лыч (14.01.2018)
 
Время генерации страницы 0,25774 секунды с 9 запросами