Re: Відповідь: Re: заміна прокладки голови 2.0 + ГБО
[QUOTE=Gonzo;469871]В чому плюси, складність реалізації, побічні дії, вартість, (якщо врахувати що я не гонщик, і мене цілком влаштовував двигун і до цього )), от в коробку я б передачу з заводу добавив )))
Питання зовсім не в тому гонщик ти чи ні. Газ - високооктанове паливо (ОЧ близько 105 од.), для якого необхідна висока ступінь стиснення (СС) - так він швидше згорає і значно легше випускним клапанам. Французькі двигуни, що з заводу обладнані ГБО для пропан-бутану, мають СС щось близько 14 од. Наш має 10,1 од., бо під 92-й бензин. До того ж, при збільшенні СС двигун стане економнішим.
|