Показать сообщение отдельно
Старый 30.11.2017, 13:45   #1414
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Регистрация: 20.01.2008
Адрес: Київ
Возраст: 57
Авто: Тойота
Сообщений: 27,196
Сказал(а) спасибо: 3,286
Поблагодарили 6,799 раз(а) в 3,904 сообщениях
По умолчанию Re: Зимняя резина

Цитата:
Сообщение от LRM Посмотреть сообщение
Судя по твоей логике по снегу на лыжах тормозить лучше чем на конках
1) по снігу ковзани не їдуть
2) Сила тиску прямо пропорційна масі і обернено пропорційна площі контакту, лінійна залежність, сила тертя спокою (до ковзання), а саме вона зупиняє і рухає автомобіль, прямо пропорційна тиску і площі контакту, лінійна залежність. Маса - стала, збільшимо площу в два рази (умовно), тиск упаде вдвічі, зате площа зросте вдвічі. Два в чисельнику, два в знаменнику - зміна не відбувається, тобто в першому наближенні без змін. Є нюанси по керованості на мокрій дорозі і акваплануванню, є нюанси по пружних деформаціях, але то фізика іншого рівня. В першому наближенні однаково. У ширшої гуми більше плюсів ніж мінусів, тому вона виробляється, хоч і дорожча
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC вне форума   Ответить с цитированием Вверх
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Alex Under (30.11.2017), Dimych (30.11.2017), Dmytro83 (30.11.2017)
Рекламные ссылки:
 
Время генерации страницы 0.35017 секунды с 9 запросами