Цитата:
Сообщение от LRM
Судя по твоей логике по снегу на лыжах тормозить лучше чем на конках
|
1) по снігу ковзани не їдуть
2) Сила тиску прямо пропорційна масі і обернено пропорційна площі контакту, лінійна залежність, сила тертя спокою (до ковзання), а саме вона зупиняє і рухає автомобіль, прямо пропорційна тиску і площі контакту, лінійна залежність. Маса - стала, збільшимо площу в два рази (умовно), тиск упаде вдвічі, зате площа зросте вдвічі. Два в чисельнику, два в знаменнику - зміна не відбувається, тобто в першому наближенні без змін. Є нюанси по керованості на мокрій дорозі і акваплануванню, є нюанси по пружних деформаціях, але то фізика іншого рівня. В першому наближенні однаково. У ширшої гуми більше плюсів ніж мінусів, тому вона виробляється, хоч і дорожча