Перегляд одного допису
Старий 25.08.2017, 15:56   #1
Лыжник
Аксакал
0119
 
Аватар для Лыжник
 
Реєстрація: 19.08.2009
Звідки Ви: Ужгород
Вік: 44
Авто: Mazda CX7 2.3t 4wd
Дописи: 3.400
Сказал(а) спасибо: 1.554
Поблагодарили 696 раз(а) в 349 сообщениях
Типово Двигун живе своїм життям

Така проблемка, буду безмежно радий якщо хтось направить в русло де шукати, а може й взагалі хтось із таким і сам зустрічався...

Інколи за 5-10 разом заводиться, інколи при їзді відбувається миттєвий провал до 1 сек. (ніби заглохла а від накату завелась), може просто стояти бурчати (на світлофорі) візьме й заглохне, після чого ледве заводиться, і після вищеописаного машина не троїть але стає туга на прискорення і при досягненні 3000 обертів спрацьовує відсічка, але все виправляється вимкненням запалення і за 1-3 спробою старту авто працює як має працювати. Також може бути навпаки, при поганій роботі (відсікає на 3000) стоїть собі рівненьо двигун працює потім бере собі глохне, не повертаючи ключ запалення в положення офф стартуєш, вона заводиться і нормально працює.
Чек не горить, комп показує помилку по датчику колінчатого валу. Я той датчик замінив на новий, свічки поставив нові. Все дарма. ((

Ще декілька раз було : після "провалу" авто їде нормально, але при перегазовці до 4000 обертів загорається значок іммобілайзера, як оберти спадали іммо затухав, і знову все виправляло вимкнення запалення.
Рятуйте камради.!
__________________
Слава Україні!
Лыжник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 0,56633 секунды с 9 запросами