Перегляд одного допису
Старий 15.07.2017, 17:18   #1176
newbe
Старожил
0156
 
Реєстрація: 05.05.2012
Звідки Ви: Польша, Поморье (уже с Теслой)
Авто: Tesla Model3 LR AWD 21
Дописи: 942
Сказал(а) спасибо: 173
Поблагодарили 459 раз(а) в 241 сообщениях
Типово Re: Выбор системы ГБО на Туксон

Цитата:
Допис від Hard_Man Переглянути допис
Виходить із таблиці, що оптимальний тиск 1.2 при жиклерах 2.4-2.5
Зараж пробую настроїти на тиску 1-1.05 інжектори в мене розвсверлені на 2.5. Думаю чи при такому тиску я отримаю всю потужність двигуна. Чи варто підняти тиск до 1.2.
Баракуда в мене на 115 нанолітрів
В мене Хани, без жиклерів, отвори здається 2.4, тиск редуктора 1.1 бар, все працює добре.

Я не спеціаліст, сам маю першу машину на ГБО, тілько почитав трохи форумів і інструкцій. Треба дивитися на множник і на часи роботи газових та бензинових форсунок у діапазоні від холостих і досхочу.

Існує рекомендація щоб множник на холостих після калібрації був більше 1 (газові форсунки працюють на 1 мм довше бензинових) і потім повільно снижувався до одиниці (газові мають майже ті самі часи відкриття, що й бензинові).

При цьому варто уникати занадто коротких часів вприску на золотих (меньше технічних можливостей форсунок), а на максимальних обертах треба боятися постійного відкриття форсунок.

Як виглядає ситуація зараз можна побачити на мапі корекцій по обертах, там є крива множника.



Надіслано від мого ONEPLUS A3003, використовуючи Tapatalk
newbe зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 0,52293 секунды с 9 запросами