Цитата:
Допис від Hard_Man
Виходить із таблиці, що оптимальний тиск 1.2 при жиклерах 2.4-2.5
Зараж пробую настроїти на тиску 1-1.05 інжектори в мене розвсверлені на 2.5. Думаю чи при такому тиску я отримаю всю потужність двигуна. Чи варто підняти тиск до 1.2.
Баракуда в мене на 115 нанолітрів
|
В мене Хани, без жиклерів, отвори здається 2.4, тиск редуктора 1.1 бар, все працює добре.
Я не спеціаліст, сам маю першу машину на ГБО, тілько почитав трохи форумів і інструкцій. Треба дивитися на множник і на часи роботи газових та бензинових форсунок у діапазоні від холостих і досхочу.
Існує рекомендація щоб множник на холостих після калібрації був більше 1 (газові форсунки працюють на 1 мм довше бензинових) і потім повільно снижувався до одиниці (газові мають майже ті самі часи відкриття, що й бензинові).
При цьому варто уникати занадто коротких часів вприску на золотих (меньше технічних можливостей форсунок), а на максимальних обертах треба боятися постійного відкриття форсунок.
Як виглядає ситуація зараз можна побачити на мапі корекцій по обертах, там є крива множника.
Надіслано від мого ONEPLUS A3003, використовуючи Tapatalk