Показать сообщение отдельно
Старый 23.06.2017, 23:32   #607
Bad
Активист
0179
 
Аватар для Bad
 
Регистрация: 17.01.2011
Адрес: Полтава
Возраст: 48
Авто: Infiniti QX60
Сообщений: 6,917
Сказал(а) спасибо: 2,708
Поблагодарили 1,772 раз(а) в 1,227 сообщениях
По умолчанию Re: Особенности банковского обслуживания в Украине (и не только)

Цитата:
Сообщение от Tabbycat Посмотреть сообщение
Все про що тут і в "разводах" писали.
Особисто я вважаю ненормальним, коли я відкриваю картку, кладу гроші і не отримую паперового договору з підписами і печаткою. Коли банк не прийняв у мене заяву про хибну транзакцію (як радила зробити Милая Джинджер), а питання списання грошей намагалися вирішити в голосовому режимі з номеру, на який я не можу зателефонувати. Так, я поважаю Коломойського, але в Приват серйозну суму не поклав би.
1.Те що в "разводах" писали, то так про "дірки" не довели, а мною було доведене зворотнє.
2. Маю депозит в ПрБ і паперовий договір є, один мінус і гадаю, що 100% в усіх банках, змінити будь-які умови цього договору зі сторони клієнта неможливо!
3. За питання списання коштів в голосовому режимі нічого не можу відповісти, т.я. дане питання не вивчав.
4. На жаль, а може на щастя, Бєня з 19.12.2016 відношення до ПриватБанку вже немає...
__________________
Україна починається з тебе
(с) В’ячеслав Чорновіл
Bad вне форума   Ответить с цитированием Вверх
 
Время генерации страницы 0.79594 секунды с 9 запросами