Стосовно зменшення зазорів при роботі двигуна на СПБТ. На мою думку, це наслідок не стільки "витягування" клапанів (ще ніхто і ніде не надав результатів заміру "витянутих" клапанів - тільки одні розмови, хоча теоретично це цілком реально), скільки результат зношення робочих поверхонь фасок. Справа в тому, що бензин це складана суміш вуглеводнів і при його згорянні утворюється багато різних органічних сполук, які дещо "змащують" робочі фаски випускних клапанів, тобто, дещо їх зберігають від перегрівання та надмірного зношування (колись цю функцію досить непогано виконували продукти згоряння етилованого бензину). А газ горить значно "чистіше" - у випускних газах немає тих, так би мовити, "брудних" органічних продуктів згоряння, які б захищали робочі фаски від надмірного зношування, тобто, робочі фаски працюють "метал по металу". До того ж, так як клапани в процесі роботи дещо прокручуються (
це більш активно проходить про обертах від 4500, в т.ч. тому і не бажано на газу крутити двигун вище цих обертів), а проходить це "в суху", то це і спричиняє прискорене зношування робочих фасок і "просідання" клапану. Крім того, свою деструктивно роль відіграє і дещо вищий температурний режим роботи "газованого" двигуна, тобто, активніше проходить теплова ерозія робочих фасок. Тому для збереження робочих фасок, переконаний, "газований" двигун має хоча б 20% часу працювати все ж таки на бензині - для збереження робочих фасок.